goty Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 BLÆH! Står en Alpinhvit BMW M3 E92 med panorama tak på parkeringsplassen utenfor leiligheten, jobber på fabrikken rett over gaten. Holder på å sikle meg ihjel. Titter ut av vinduet hvært 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svampebob Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Noen som har noen tips å gi når man skal sote ruter selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Woho! hentet ny bil i dag Toyota corolla DX hatchback coupe 85 mod Fant ingen rust på den utvendig, og var tektylert i 08 og gått 139tusen så satser på at jeg endelig har gjort et bra kjøp EDIT: Noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til den? Hør på ts-ogn.no, de har nok endel mer peiling på Toyota enn de fleste av oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Noen som vet hvor man kan finne skjemaet for "Tollrefusjon ved gjenutførsel av vare i uendret tilstand mv."? Jeg skal sende inn et skjema for refundert fortollingsbeløp! - Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 2011 MotoGp Safety Car.. Bmw 1-serie M-coupe http://www.bmw-motorsport.com/ms_en/com ... afety_cars Sesongstart imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 http://bruktbildeler.no/ Takk for linken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Noen som har noen tips å gi når man skal sote ruter selv? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=165657 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jippi klarte akuratt og ryke en tennkabel.. -.- Og de jeg skulle bytte til som jeg kjøpte på mekonomen passer ikke <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jippi klarte akuratt og ryke en tennkabel.. -.- Og de jeg skulle bytte til som jeg kjøpte på mekonomen passer ikke <3 Ford! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jippi klarte akuratt og ryke en tennkabel.. -.- Og de jeg skulle bytte til som jeg kjøpte på mekonomen passer ikke <3 Ford! Zibiri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Epic win. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Haha, genialt noekult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Klarte og ryke en til.. men min geniale oppfinnsomhet reddet meg og lagde til så de virker igjen! Ikke at det er så vanskelig og fikse tennkabler..men fy og irriterendes når du "bare" skal ta av kabelen fra pluggen, og så står du der og ser på kabelen i hånda mens hetta sitter igjen på pluggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Like epic denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg