Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jævla bra intervju av Tshawe i den dagbla-artikkelen! Er han ved sine fulle fem den karen der? Morsomt formulert spørsmål fra dagbladet også, "går det an å spørre deg hvordan du reagerte på den derre vitsen som...?"

Skrevet
Så jævla bra intervju av Tshawe i den dagbla-artikkelen! Er han ved sine fulle fem den karen der? Morsomt formulert spørsmål fra dagbladet også, "går det an å spørre deg hvordan du reagerte på den derre vitsen som...?"

Han svarte voksent med å si... "- For et jævla fittehøl han er." Aldri sett noen skrive fittehøl før i en avis.

Skrevet
Likte den nakne dansgruppa jeg :P

Cameltoe? :roll:

Het dansegruppa det? Rart navn da..

Skrevet

Sykt at alle stempler de som blodrasister nå etter den kommentaren. Vokalist i plumbo sier til vg: "- Det var en jævla dårlig humorspøk fra min side. Vi er bare et band fra bygda som ikke er vant til å være her på sånne store tilstelninger, sier han til VG Nett."

Det er jo umulig å holde følge med hva som er lov/ikke lov å si lenger. Farget er visst fy fy, var det ikke en sportskommentator som sa det i England og fikk tyn for det? Sort går kanskje? Neger er fy tror jeg. Mørkhudet er lov? Alle skjønner jo at "mokkamann" ikke er heldig, men er man rasist om man tyr til det? Det kom jo ikke ut av det blå heller, vitsen henger jo sammen med at sangen heter møkkamann.

Skrevet
Cameltoe? :roll:

Het dansegruppa det? Rart navn da..

Haha... en skikkelig luring du ;)

Hehe... tenke jeg skulle lure noen lugubre preferanser ut av deg nå.. :-)

Skrevet

Å unnskylde seg med at "man bare er et enkelt band fra bygda" er bare helt lattis...

Og disse gutta skal være med i Grand Prix med sangen "Ola Nordmann"... Blir spennende å se hvor godt de gjør det der :)

Selv om en faktisk måtte HØRE Erik og Kriss, så var jo SYNET av showet heeeelt ok :)

Skrevet

Noen må lighten up litt av dissa gutta. Alt dette rasismetullet har tatt helt av, greit nok at han prøvde å være moro med "mokkamann" (mørk mann) og men dreit seg ut. Han sier unnskyld og ingen tror med fullt alvor at han mener det. Dette er jo Otto Jespersen spøk anno 90 tallet (før folk ble skinnhellige og infisert med politisk og kulturell korrekthet).

Møkkamann er forøvrig en ganske morsom låt. Nesten umulig å lage en fengende låt på det norske språk, så de har gjort noe rett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...