Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NoeKult: stod i rubina ranas gate... rett foran moskeen... ikke bra...

Space: jo er visst flere som ikke liker bilene mine.. Sjuern har vel blitt offer for somaliske kjøreferdigheter (nei det folkeslaget kan VIRKELIG ikke kjøre bil!!)

Fredrik: er trist det der as.. men hva kan man gjøre... bare å pay up lissom...

Stian 87: Hadde jeg funnet han så hadde jeg vel sittet i varetekt nå :P Er vel umulig å finne den skyldige..

Skrevet
blir det noe bil på deg da stian?? ;)

Sitter enda veldig i tankeboksen, har fryktelig lyst på den men er det med at jeg har hørt de automat kassene er dårlige på 2,8 litern :(

Skrevet

Sitter enda veldig i tankeboksen, har fryktelig lyst på den men er det med at jeg har hørt de automat kassene er dårlige på 2,8 litern :(

okei? er ikke meg bekjent dessverre.. ..

andre med erfaringer på automatkassa på 528i? e39.

Skrevet

okei? er ikke meg bekjent dessverre.. ..

andre med erfaringer på automatkassa på 528i? e39.

Så det i denne tråden bare jeg

viewtopic.php?f=9&t=214108

Skrevet
Deilig fuckings søndag....

Fanken så kjipt! :( At det ikke skal gå ann å få ha en fin bil i fred, er så mye søppelmennesker rundt forbi som bare vil andre vondt! Man kan ikke parkere noen plass uten å enten være redd for hærverk, parkeringsbulker eller tyveri, eneste måtte være i sin egen garasje på egen tomt.

Sånn det virker for meg så må man holde bilen langt vekk fra gata og åpene parkeringshus i Oslo.

Skrevet
Deilig fuckings søndag....

Fanken så kjipt! :( At det ikke skal gå ann å få ha en fin bil i fred, er så mye søppelmennesker rundt forbi som bare vil andre vondt! Man kan ikke parkere noen plass uten å enten være redd for hærverk, parkeringsbulker eller tyveri, eneste måtte være i sin egen garasje på egen tomt.

Sånn det virker for meg så må man holde bilen langt vekk fra gata og åpene parkeringshus i Oslo.

Tror jeg er forfulgt av dårlig karma as..alle bila jeg eier blir ripa og skada...

Skrevet
Miip miip :)

Velkommen tilbake Knut! :D Hvor lenge har du vært uten internett nå a? :P

Han har ikke vært inne her siden mandag 9 januar. Han har faktisk hele 59 sider i tulletråden å skumme igjennom for å komme seg ajour. :lol:

Skrevet

Har fremdeles ikke nett hjemme :(

Men har kommet meg på jobb etter ei sykeuke, hvilket ble tragisk lang uten nett :?

Sitter vurderer krype til korste og skaffe eget nett nå, har snylta i flere år ;)

h0jgjw1vo89v8s6y7lsv.jpg

:lol:

Skrevet
Miip miip :)

Velkommen tilbake Knut! :D Hvor lenge har du vært uten internett nå a? :P

Han har ikke vært inne her siden mandag 9 januar. Han har faktisk hele 59 sider i tulletråden å skumme igjennom for å komme seg ajour. :lol:

Stakkars.. :lol::lol::lol: Fin måte å starte uka på :P

Har fremdeles ikke nett hjemme :(

Men har kommet meg på jobb etter ei sykeuke, hvilket ble tragisk lang uten nett :?

Sitter vurderer krype til korste og skaffe eget nett nå, har snylta i flere år ;)

h0jgjw1vo89v8s6y7lsv.jpg

:lol:

1 uke uten nett? :o Det hadde ikke jeg overlevd.. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...