wicky124 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 NoeKult: stod i rubina ranas gate... rett foran moskeen... ikke bra... Space: jo er visst flere som ikke liker bilene mine.. Sjuern har vel blitt offer for somaliske kjøreferdigheter (nei det folkeslaget kan VIRKELIG ikke kjøre bil!!) Fredrik: er trist det der as.. men hva kan man gjøre... bare å pay up lissom... Stian 87: Hadde jeg funnet han så hadde jeg vel sittet i varetekt nå Er vel umulig å finne den skyldige..
StianA Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 blir det noe bil på deg da stian?? Sitter enda veldig i tankeboksen, har fryktelig lyst på den men er det med at jeg har hørt de automat kassene er dårlige på 2,8 litern
VegarVS Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 blir det noe bil på deg da stian?? Sitter enda veldig i tankeboksen, har fryktelig lyst på den men er det med at jeg har hørt de automat kassene er dårlige på 2,8 litern okei? er ikke meg bekjent dessverre.. .. andre med erfaringer på automatkassa på 528i? e39.
StianA Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 blir det noe bil på deg da stian?? Sitter enda veldig i tankeboksen, har fryktelig lyst på den men er det med at jeg har hørt de automat kassene er dårlige på 2,8 litern okei? er ikke meg bekjent dessverre.. .. andre med erfaringer på automatkassa på 528i? e39. Så det i denne tråden bare jeg viewtopic.php?f=9&t=214108
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Deilig fuckings søndag.... Fanken så kjipt! At det ikke skal gå ann å få ha en fin bil i fred, er så mye søppelmennesker rundt forbi som bare vil andre vondt! Man kan ikke parkere noen plass uten å enten være redd for hærverk, parkeringsbulker eller tyveri, eneste måtte være i sin egen garasje på egen tomt. Sånn det virker for meg så må man holde bilen langt vekk fra gata og åpene parkeringshus i Oslo.
Dirty Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Testet ut ene gopro kameraet litt på hovden i helgen http://vimeo.com/35126496 vi har promille hele gjengen så kjøringen er jo deretter
VegarVS Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Testet ut ene gopro kameraet litt på hovden i helgenhttp://vimeo.com/35126496 vi har promille hele gjengen så kjøringen er jo deretter artig lengter etter å ha slalomskia på beina!
wicky124 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Deilig fuckings søndag.... Fanken så kjipt! At det ikke skal gå ann å få ha en fin bil i fred, er så mye søppelmennesker rundt forbi som bare vil andre vondt! Man kan ikke parkere noen plass uten å enten være redd for hærverk, parkeringsbulker eller tyveri, eneste måtte være i sin egen garasje på egen tomt. Sånn det virker for meg så må man holde bilen langt vekk fra gata og åpene parkeringshus i Oslo. Tror jeg er forfulgt av dårlig karma as..alle bila jeg eier blir ripa og skada...
M|Fjeld Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Miip miip Velkommen tilbake Knut! Hvor lenge har du vært uten internett nå a?
fish Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Miip miip Velkommen tilbake Knut! Hvor lenge har du vært uten internett nå a? Han har ikke vært inne her siden mandag 9 januar. Han har faktisk hele 59 sider i tulletråden å skumme igjennom for å komme seg ajour.
knut_olestad Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Har fremdeles ikke nett hjemme Men har kommet meg på jobb etter ei sykeuke, hvilket ble tragisk lang uten nett Sitter vurderer krype til korste og skaffe eget nett nå, har snylta i flere år
M|Fjeld Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Miip miip Velkommen tilbake Knut! Hvor lenge har du vært uten internett nå a? Han har ikke vært inne her siden mandag 9 januar. Han har faktisk hele 59 sider i tulletråden å skumme igjennom for å komme seg ajour. Stakkars.. Fin måte å starte uka på Har fremdeles ikke nett hjemme Men har kommet meg på jobb etter ei sykeuke, hvilket ble tragisk lang uten nett Sitter vurderer krype til korste og skaffe eget nett nå, har snylta i flere år 1 uke uten nett? Det hadde ikke jeg overlevd..
knut_olestad Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Er så underernært nå at jeg har kobla wifi intravenøst
Anbefalte innlegg