Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Deilig video, takk for at du delte :)

Apropos, sjekk ut denne videoen... Når du klarer å få en Aventador til å se treig ut.... :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=2XQHIpAZ-Nw

Bola Gallardo må være det villeste som går på gatene om dagene...

Also let me know as I have a connection at Porsche. The 911 line/tour is very very cool and Stuttgart is a true home of motoring and automobiles!

Ordna meg ordentlig "factory tour" av Porsche til sommern, gjennom en fyr jeg kjenner via nett... Cooooooooooool... :) :) :)

Jeg var på en tilsvarende skikkelig rundtur på fabrikken i 1987. Prøv å få med deg Porsches utviklingssenter i Weissach når du først er i området. Stuttgart er også en temmelig fin by... absolutt verdt et besøk. Mercedes-Benz bør du også få med deg og München ligger ikke mer enn ca. 2 timer med bil unna Stuttgart... :)

Skal prøve å få med meg alt :mrgreen: Gleder meg til å se hvor gjennomsyret Stuttgart er av Porsche-arven :D

NoeKult: stod i rubina ranas gate... rett foran moskeen... ikke bra...

Akkurat det som er skummelt med å ha fin bil som står nogenlunde offentlig... Man går jo rundt og bekymrer seg hele tiden for slike ting... Tør ikke tenke på om man har Ferrari, Lamborghini eller lignende og opplever noe slikt - de bilene har ofte spesiallakkering til flere titusen (vet at 458 Italia har mange lakkeringsvalg til mellom 25.000 og 30.000 $, tenk å få ripe på en sånn bil da!)...

Jeg skal ha meg privatgarasje en dag selv om jeg sannsynligvis vil fortsette å bo i leilighet.

Apropos det, i Litauen f. eks. så skjer det mye biltyveri. Derfor har de utvikla noen sykt effektive systemer når det gjelder berøring av bilen. Nesten så de går av bare man tar på bilen. Noe sånt kan være verdt å se på...? Må nesten gå ann å få gjemt en Go Pro-lignende (bare enda mindre) kamera koblet til bilbatteri og alarmsystem som går på ved slik berøring? Men man kan liksom ikke gå rundt og være så paranoid heller, ødelegger jo litt av totale bilopplevelsen, som handler mye om frihet...

Skrevet

Dumpet et brev nedi i postkassa idag..

"Du er innkalt til informasjonsmøte og teoretisk test hos Wright Trafikkskole Mandag 23 angående førerkort Klasse CE med ADR kurs"...

Synes det er merkelig da jeg ikke har løfta en finger, men kan ikke klage akkurat... 8) Herlig!!!!! :D :D :D

Skrevet
BMW Confirms 6-Speed Manual Transmission for the 2013 M5

:applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

Kun i USA vel? Eller har de tatt seg til fornuft og skal tilby det i Europa også??

E60 M5 ble levert med manuelt kun i USA. Husker også ha lest om ///M-ingeniører som fortalte om stadig mer kompliserte systemer i bil som gjorde det stadig vanskelig å tilby manuell kasse - de virka litt irriterte da de som faktisk kjøpte M5 med manuelt var en dritliten andel. Samme skjedde hos Ferrari, typ 85% som valgte sin F430 med F1-gir, så de kutta bare ut manuelt helt :roll:

Edit: Og sånn, da er man støttemedlem i BMWCCN igjen.

Skrevet
BMW Confirms 6-Speed Manual Transmission for the 2013 M5

:applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

Kun i USA vel? Eller har de tatt seg til fornuft og skal tilby det i Europa også??

E60 M5 ble levert med manuelt kun i USA. Husker også ha lest om ///M-ingeniører som fortalte om stadig mer kompliserte systemer i bil som gjorde det stadig vanskelig å tilby manuell kasse - de virka litt irriterte da de som faktisk kjøpte M5 med manuelt var en dritliten andel. Samme skjedde hos Ferrari, typ 85% som valgte sin F430 med F1-gir, så de kutta bare ut manuelt helt :roll:

Edit: Og sånn, da er man støttemedlem i BMWCCN igjen.

Blir kun i USA. Det var snakk om at andelen på E60 var stor nok til at de valgte å fortsette med F10.

Skrevet

Da ble det tur til Stavanger da! flyr ned å kjører bil hjemigjenn. får håpe bilen er som fortalt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...