wicky124 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Flere enn meg som har lagt merke til e28 i den reklamen om å ta ut stikkontakta? Selvsagt Voldsomt til blålys i grillen på den å. Felgene, må værra en venn av wicky det her? Eller hva wicky? Hvilken bil?
Dirty Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Noen som kjenner igjen denne her ? e34n en fra arendal eller skien området? skal være bruker her på forumet ombygd 520 til m5 http://www.youtube.com/watch?v=u0Nkduz8sPs litt mer video http://vimeo.com/35130423 steike gleder meg til sommeren nå
Azeton Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Hehe.. "dette er ordentlig gutte bil" så klø seg litt på pungen
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Edit: Hvor mye har et Saab-museum å gjøre på et BMW-forum? viewtopic.php?f=9&t=214472 Vel, det var jo en tråd som handla om Petter Solberg og WRC, jeg gikk ut og sa at det ikke hadde noe på ett BMW forum men fikk høre at i Annet bil og motorprat så hadde den det! Så da gjelder vel det Saab tråden også Men en drikke og treningstråd er IKKE Annet bil og motorprat.
Dirty Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Edit: Hvor mye har et Saab-museum å gjøre på et BMW-forum? viewtopic.php?f=9&t=214472 Vel, det var jo en tråd som handla om Petter Solberg og WRC, jeg gikk ut og sa at det ikke hadde noe på ett BMW forum men fikk høre at i Annet bil og motorprat så hadde den det! Så da gjelder vel det Saab tråden også Men en drikke og treningstråd er IKKE Annet bil og motorprat. Skal du krangle om det nå? en tråd som har vært her i 7år
Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Edit: Hvor mye har et Saab-museum å gjøre på et BMW-forum? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=214472 Vel, det var jo en tråd som handla om Petter Solberg og WRC, jeg gikk ut og sa at det ikke hadde noe på ett BMW forum men fikk høre at i Annet bil og motorprat så hadde den det! Så da gjelder vel det Saab tråden også Men en drikke og treningstråd er IKKE Annet bil og motorprat. Den tråden er jo viktig Marius2002. I (L) SAAB . Hadde jeg hatt penger skulle jeg glatt handlet mange fra museet. Men Sverige (staten) burde selv kjøpt samtlige biler og tatt vare på museet. La alt stå som det er. Dette er jo en viktig del av Sveriges historie. Men svensker er svensker
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Edit: Hvor mye har et Saab-museum å gjøre på et BMW-forum? viewtopic.php?f=9&t=214472 Vel, det var jo en tråd som handla om Petter Solberg og WRC, jeg gikk ut og sa at det ikke hadde noe på ett BMW forum men fikk høre at i Annet bil og motorprat så hadde den det! Så da gjelder vel det Saab tråden også Men en drikke og treningstråd er IKKE Annet bil og motorprat. Skal du krangle om det nå? en tråd som har vært her i 7år Skal ikke krangle om noe som helst jeg, er bare min personlige mening at drikketråden er tull. Men for all del, det gjør ikke meg noe at den er der
wicky124 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Drikketråden er vel ganske teit... Min porsche tråd ble jo også stengt... menmen... får lage meg kebabtråden...
Dirty Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Drikketråden er vel ganske teit... Min porsche tråd ble jo også stengt... menmen... får lage meg kebabtråden... Gjør det, så skal jeg komme med gode innspill fra a zakosgrill i mandal http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Eieren ... xaskfk1jo0 Et eksempel han selv kjenner godt til er mannen som falt ned fra epletreet i hagen sin. Han ringte en arbeidskollega, ble kjørt til jobb og plassert i bunn av en trapp. Deretter ringte han ambulansen og krevde yrkesskadeforsikring. Haha så sykt bra
Telcontar Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 HEHE, fyrte opp en gammel maskin her på kontoret idagsist oppstart var 1998 tenkte å kjøre linux på den IBM TP 380? Ligner ihvertfall fælt. Hadde en skikkelig nerde aften igår. Oppdaterte min T61 med hacket BIOS for å fjerne whitelisten til Lenovo, fjernet SATA1 cap. Da kunne jeg hive inn Intel 5300AGN wifi kort, kjøre SSD'en på SATA2 og bytta ut T7300 cpu'en med en T9300 (som egentlig ikke skal funke i disse maskinene).
Dirty Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 HEHE, fyrte opp en gammel maskin her på kontoret idagsist oppstart var 1998 tenkte å kjøre linux på den IBM TP 380? Ligner ihvertfall fælt. Hadde en skikkelig nerde aften igår. Oppdaterte min T61 med hacket BIOS for å fjerne whitelisten til Lenovo, fjernet SATA1 cap. Da kunne jeg hive inn Intel 5300AGN wifi kort, kjøre SSD'en på SATA2 og bytta ut T7300 cpu'en med en T9300 (som egentlig ikke skal funke i disse maskinene). HEhe Jupp TP 380XD Skikkelig grom Hehe morro og oppgradere litt. sitter med en t61 og en t42 her nå som jeg må få liv Men nå er det snart streik
Anbefalte innlegg