Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg en tanke urutinert. Jeg bor 1 minutts gange fra høyskolen, og i dag hadde jeg en "hulltime" fra 12 til 14. Dro hjem klokka 12, duppa av på sofaen og våkna 18.30.....

Skrevet

Gøy å bruke en time og 45 min hjem fra jobb, og det som møter meg er en snømåke og masse snø... Har måkt i tre kvarter nå, så nå blir det en velfortjent dusj og slenge seg på senga og se på tv på prosjektoren med lerretet i enden av senga med høy lyd til jeg sovner:p

Skrevet
403962_226722140743130_100002160372438_508916_1650721343_n.jpg

HAHAHA!! Tok faktisk en god stund før jeg skjønte greia :D Slike bilder er fantastiske!

Please explain, er for sliten til å forstå :P

Skrevet
Mange forum har under registrering og IKKE fylle ut alle opplysninger som mange av botene gjør. Er dette noe for bimmers for å minke mengden spam?

Dette vet jeg skammelig lite om. Det er bare Gunnar som har tilgang til den delen av forumet.

Da var endelig en 3-dager i kranen over. Las Palmas er ikke utpreget morsommere enn andre steder når man er stuck i kranen fra ankomst til avgang. ;)

40hi7o52pm9taudqrr3j.jpg

Skrevet
Det var da voldsomt med utenlandske spam-tråder det kom på forumet de siste dagene...

Her merket det jeg også.. Begynner å bli veldig irritert! Tar jo aldri slutt :roll:

Skrevet
Det var da voldsomt med utenlandske spam-tråder det kom på forumet de siste dagene...

Her merket det jeg også.. Begynner å bli veldig irritert! Tar jo aldri slutt :roll:

Når forumet er så populært som det er så kan vi ikke se bort ifra det:(

Skrevet
Se mellom de to asiatiske jentene, Tzunami. Der titter det frem en 3. jente :)

Haha :P så det nå! hjalp å se det på pcen også :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...