Skaar Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Var i Alanya i 2010, ganske bra uteliv der. Et par store nattklubber, mye bra musikk, og (relativt) billige priser. Var i Magaluf ifjor, og drar nok ikke tilbake dit, mye briter og bråk egentlig. Holdt oss for det meste på de skandinaviske uteplassene der.
wicky124 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Nå er jo ikke religion nevnt i angrepet idag.. Og ett asiatisk angrep vil selvfølgelig være ett bra tema å bruke i media istedet for alle etniske som dreper mødrene sine eller oldemor etter at hun ble voldtatt?
spruddel Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Så Alanya er å anbefale? Skjønte man skulle holde seg unna Robin Hood, mye dop og drit der, men stort sett jenter som er mest utsatt vel.. Holdt du til i sentrum? Hotell å anbefale?
316 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Til sommeren blir det nok E39 på meg... Ser ut som en fornuftig bil... Noe jeg bør tenke på eller se opp for? Utstyr som er must?
winchester Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Tenkte å ta sydentur med gutta til sommeren. Tenker litt på Alanya i Tyrkia kanskje. Noen som har vært der? Anbefales det? Tips til andre kule steder og dra, hvor det er bra med partyliv, mye skandinaviske folk og ålreite priser? Mottar gjerne tips til hoteller i nærheten av sentrum som er bra Ja, Alanya anbefales på det sterkeste! Helt latterlig billig, i tillegg er de så desperat at pruting er ikke noe problem. Konge partyliv med rundt 5000-10000 mennesker ute nede på havna, hvor det er 20-30 meter mellom hver klubb. Anbefaler Club Instanbul og Robin Hood på det varmeste, hehe. Ekstra kjekt var det at tanten min åpnet seg resturant der nede i fjor sommer, konge mat (ikke mat som man ellers blir syk av, som på endel av hotellene) og ålreite priser. Vi betalte vel under 1000,- lappen (for 6 personer!) for frokost, lunch, middag og nok drikke iløpet av dagen til å holde seg hydrert og full, men det var inkl. litt familerabatt, men det gir deg jo ett inntrykk av prisene nede der. Skal nok definitivt ned igjen dit iløpet av sommeren.
noekult Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Går det ikke ann å få til ett slags opplegg som det er i Australia? At man må ha en grunn for å dra hit? Når man ser på "boarder patrol" eller hva faen det heter har vi jammen mye å lære. Det er jo vanlig i alle land, men Norge er med i Schengen, så hvis noen har fått Schengen-visum så kan de komme til Norge uten visumspørsmål ved grensa. Schengen og EU er bra konsepter for de med ærlige hensikter, men ulempen er jo at mye grums får flyttet seg mellom grensene uten videre... Edit: Haha
spruddel Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Ok, takk for info Winchester Sees kanskje der til sommern da Forstått at prisnivået er litt under Norge Så du anbefaler Robin Hood? Men hoteller der du vet er bra eller? Juli er vel en sikker måned for liv der? Forresten, er det slik at man trenger visum for å komme inn i Tyrkia? Leste noe om 20€ for visum?
Skaar Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Vil absolutt anbefale Alanya ja, litt varmt, men fine strender og bra uteliv. Var noen kvelder på Robin Hood, selfølgelig er det litt snusk på byens største utested (3 etasjer + VIP Lounge). Kompis som ble frastjelt lommeboken av to tyrkere og en annen som helt klart var dopet ned (muligens Rohypnol, fant han ikke igjen på flere timer). Sann sett var dopsalget mye mer åpenlyst i Magaluf, med en mokkamann for hver tiende meter som solgte diverse. Fant oss godt tilrette på utestedet The Doors om jeg husker riktig, ekstremt bra musikk der. Bodde 15 min gange unna tykkeste party-sentrum, noe som var greit mtp støy om nettene. Var også ganske nært stranden. Husker ikke navnet på hotellet nå, men tror ikke det er å anbefale for gutteturer, vi fikk klager på rommet hver natt, eneste som holdt oss boende der var at han som hadde resepsjonen om natta satt oppe på rommet vårt og drakk
Kennethe34 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Til sommeren blir det nok E39 på meg... Ser ut som en fornuftig bil... Noe jeg bør tenke på eller se opp for? Utstyr som er must? Se opp for rust, motorfeil, ulyder fra understell og ungdomseide biler med høy km! Det utstyret jeg ser som must er: skinn, setevarme, regnsensor, xenon, rattvarme (fåes dessverre ikke i kombinasjon med M ratt), og facelift om det kan regnes som utstyr.
spruddel Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Uff ja, faen, tenkte ikke på den jævla varmen i juli der nede.. Dør vel på dagtid.. Men da kan man bruke dagene til å bearbeide hangover i aircondition luft på senga Bare ta med skikkelig god solkrem og nok bading, så overlever man nok, men er vel kveldene det blir mest våkentid
316 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Til sommeren blir det nok E39 på meg... Ser ut som en fornuftig bil... Noe jeg bør tenke på eller se opp for? Utstyr som er must? Se opp for rust, motorfeil, ulyder fra understell og ungdomseide biler med høy km! Det utstyret jeg ser som must er: skinn, setevarme, regnsensor, xenon, rattvarme (fåes dessverre ikke i kombinasjon med M ratt), og facelift om det kan regnes som utstyr. Kjøper ikke noe som har gått lenger enn 120-130 000, og ikke ungdomskjørt.
winchester Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Ok, takk for info Winchester Sees kanskje der til sommern da Forstått at prisnivået er litt under Norge Så du anbefaler Robin Hood? Men hoteller der du vet er bra eller? Juli er vel en sikker måned for liv der? Forresten, er det slik at man trenger visum for å komme inn i Tyrkia? Leste noe om 20€ for visum? Ja, når vi var der var 1 lire ca. 3NOK. Du kan tenke deg at for 10 lire fikk du kanonbra lunch med drikke. En 20-pakning med Lucky Strike kostet 5 lire, ergo 15 kroner kontra 90 kroner her hjemme. Juli er en sikker måned for liv ja, men faen så varmt også, så pakk med deg solkrem! Angående hotellene så er jeg jammen usikker, ikke fornøyd med det vi var på, husker ikke navn, men var gjennom Tyrkiareiser.no eller hva det het.
spruddel Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Sjekket litt på Tyrkiareiser ja Hmm, er 3,25 nå vel, men da er det billig nok Kan tydeligvis klare å leve for 200-300 kroner dagen for mat og drikke, det er ålreit ja
316 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Tyrkiareiser var visst ikke så veldig bra på renhold så jeg her på TV.... ! Reiser med StarTour til Tyrkia i August jeg.
winchester Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Riktig det, Mads. Skal IKKE reise med Tyrkiareiser igjen.
Anbefalte innlegg