Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Satt på med dama i Poloen i stad, tror ho synes det ble litt for mye ufrivillig brekksladding da jeg "nappa" i brekket i hver sving mens ho kjørte Vi kom bra sidelengs ett par ganger men ho skal ha for at ho henta de alle fint inn igjen, uten en eneste snurring Jeg hater å være passasjer så litt gøy må man jo gjøre ut av situasjonen Neste blir vel å la ho få "utfolde" seg litt med BMWen, på en STOR parkeringsplass
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Satt på med dama i Poloen i stad, tror ho synes det ble litt for mye ufrivillig brekksladding da jeg "nappa" i brekket i hver sving mens ho kjørte Vi kom bra sidelengs ett par ganger men ho skal ha for at ho henta de alle fint inn igjen, uten en eneste snurring Jeg hater å være passasjer så litt gøy må man jo gjøre ut av situasjonen Neste blir vel å la ho få "utfolde" seg litt med BMWen, på en STOR parkeringsplass Jeg ville aldri gjort noe slikt, kan fort gå galt! Trodde du var bedre enn som så
Azeton Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Jeg ville aldri gjort noe slikt, kan fort gå galt! Trodde du var bedre enn som så Ja, skulle blitt fratatt førerkortet. Ser for meg dama di bomme litt Lite med respekt for andres eiendeler? Med din egen bil er du forsiktig
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Nå gjorde jeg det ikke midt i kveldsrushet heller, vær litt forsiktig med å dømme noe dere ikke vet noe om. Trodde dere var bedre enn som så Bedre at dama lærer seg å styre en bil som uventet kommer ut av kontroll, så ho ikke blir som alle de andre neka som snurrer rundt så fort snøen legger seg.
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Nå gjorde jeg det ikke midt i kveldsrushet heller, vær litt forsiktig med å dømme noe dere ikke vet noe om. Trodde dere var bedre enn som så Bedre at dama lærer seg å styre en bil som uventet kommer ut av kontroll, så ho ikke blir som alle de andre neka som snurrer rundt så fort snøen legger seg. Samma hvor eller når du gjør det, er helt på trynet uansett hvordan du vrir på det! Virker ikke som om du ser alvoret i det heletatt, kan fort gå veldig galt.
316 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Livsfarlig og idiotisk. Det var slik jeg gjorde da jeg var 12-13 år og satt på med morra mi....
SofaKingFresh Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Fredrik90, uansett om det var biler ute eller ikke, så finnes det mange andre objekter man kan treffe. Hadde du gjort det på meg mens jeg kjørte poloen, hadde jeg ommøblert fjeset ditt. Trodde DU visste bedre enn som så. Er ikke du ganske så voksen i huet a?
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Fredrik90, uansett om det var biler ute eller ikke, så finnes det mange andre objekter man kan treffe. Hadde du gjort det på meg mens jeg kjørte poloen, hadde jeg ommøblert fjeset ditt. Trodde DU visste bedre enn som så. Er ikke du ganske så voksen i huet a? Helt enig med deg! Holdt selv på å kaste ut en passasjer som reagerte med å sette bilen min i fri når ræva slapp! Er det noe man IKKE skal som passasjer så er det å gjøre ting man ikke er forberedt på.
noekult Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Skjønner ikke at noen tør det der, hadde skremt livet av meg hvis passasjeren plutselig dro i håndbrekket... Etterfulgt av skjellsord og 3. verdenskrig... Du er vel kanskje typen som tupper ungen din i ræva for å vise at man får vondt hvis noen tupper deg i ræva... Husker en gang da jeg venta på tur ved en stor rundkjøring, ene passasjeren bare "Kjør nå!" og jeg fikk automatisk reaksjon og hoppa nesten uti rundkjøringa med full trafikk. Stoppa heldigvis for det kom biler i stor fart. Klikka jo helt på stakkars dama som satt ved siden av, litt unødvendig av meg siden hun ikke hadde lappen og trodde jeg hadde en luke, men slike ting er ikke greit (spesielt om andre personen har lappen og vet at man IKKE skal forstyrre føreren på noe som helst vis, SPESIELT ikke om vintern!)
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Da var hele "la oss terge fredrik 90" gjengen samlet med moral fjaset sitt. Godt alle dere er så perfekte da og jeg er idioten blant dere
noekult Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Så slutt å fortell de idiotiske historiene dine da.
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Da var hele "la oss terge fredrik 90" gjengen samlet med moral fjaset sitt. Godt alle dere er så perfekte da og jeg er idioten blant dere Terge? Er nok ingen her som er ute etter å terge! Men akkuratt slike idiotiske ting er det ålreit å dele sitt synspunkt om! Hvem vet, kanskje du innser hvor dumt det er.
Anbefalte innlegg