Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629302&utm_source=mailbase_all&utm_medium=email&utm_content=prod07&utm_campaign=w0512

er dette en kurrant/ok pakke for en blodamatør innen fotografering? Rekner med det ikke er de villeste linsene man får med, men tror det er mange andre plasser man kan hente inn litt på bildekvalitetet enn akkurat linsa når det gjelder meg.

Kjør på:) Huset er bra for amatører og objektivene du handler i ettertid vil bare løfte kvaliteten. Sounds like a good deal!

Skrevet

Ikke mye å gjøre med den e39en.

Skal du ha nye større felger ville jeg senket. Skal du ikke ha større felger er den perfekt høyde slik den er nå. Jeg ville kanskje satt på spacere, for å få hjula litt lenger ut.

Skrevet

Da var kamera bestilt, siden alle mente det var bra kjøp. Bestilt meg KW V2 til m3'en nettopp også, penga renner ut fortere enn jeg får tjent de inn.

Skrevet
":1l0e9yqo]Ikke mye å gjøre med den e39en.

Skal du ha nye større felger ville jeg senket. Skal du ikke ha større felger er den perfekt høyde slik den er nå. Jeg ville kanskje satt på spacere, for å få hjula litt lenger ut.

Takker, skal notere det ! :)

Skrevet
Da var kamera bestilt, siden alle mente det var bra kjøp. Bestilt meg KW V2 til m3'en nettopp også, penga renner ut fortere enn jeg får tjent de inn.

Hadde komplett tilbud på det også? :D

Grattis, og velkommen til Canon-familien. Vi er de beste lizzm. :kose:

Skrevet

Jeg har et gavekort på 400,- hos platekompaniet, men skjønner ikke hva jeg skal bruke det til...

Musikk har jeg på spotify, filmer og tvserier har jeg på mediasenteret, mye lettere tilgjengelig enn på bluray.

Må nok tenke meg nøye om...

Skrevet

Senk dått no hadde tilbud på kw. Egentlig tilbud over hele linja på justerbart senkesett. Løp og kjøp.

Blir sikkert bra med speilrefleks ja, endelig prøve å få tatt litt skikkelige bilder av bilen.

Noen som vet om man får kjøpt halvhjelm til bil billigere enn hos gs noen plass på nettet? Helst FIA-godkjent.

Skrevet
":38w5mw3h]Jeg har et gavekort på 400,- hos platekompaniet, men skjønner ikke hva jeg skal bruke det til...

Musikk har jeg på spotify, filmer og tvserier har jeg på mediasenteret, mye lettere tilgjengelig enn på bluray.

Må nok tenke meg nøye om...

De har vel litt PS3/XBOX tilbehør? Men sånne gavekort er kjekke til julegavehandel/bursdagsgaver++ og for eksempel bøker som gaver :)

Dette var jo genialt på en stikksag ;) Med kjøl!

http://www.dinside.no/888376/blackdecker-zenit

Skrevet

Klaraklok.bimmers.no

Hva er feil når man er så svimmel og kvalm at man nesten ikke klarer å stå oppreist?

Føler jeg besvimer snart her på kontoret :|

Skrevet
Klaraklok.bimmers.no

Hva er feil når man er så svimmel og kvalm at man nesten ikke klarer å stå oppreist?

Føler jeg besvimer snart her på kontoret :|

Høres ut som et akutt tilfelle av for lite kaffe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...