Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha, Larsinnj har du vært på tur??

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... yk_BeX9Owg

:lol:

Ikke gå dit der det er løyper da, folkens - det irriterer jo bare masse folk...

Ps. Fikk ørediaré av akkurat den låta, og epilepsi av videoen!

Norgesenergi gir vel strøm til innkjøpspris + et aldri så lite gebyr hver mnd? Regner med nettleie kommer uten om dette da, men høres jo uansett mye billigere ut enn andre alternativer.

Sikkert mye å spare for folk som bruker en del strøm. Jeg for min del har sikkert brukt ca 300 kroner i strøm på et halvår nå haha :P (noen fordeler er det jo ved å bo på en bitteliten hybel)

Okey, Elkjøp har jo kampanje (hvertfall i Oslo) der man får 500 kr. i gavekort om man bytter til Norgesenergi også, kjekt det...

Hehehehe, jo forsåvidt, men ikke der! :lol::D Er ikke så dum at jeg kjører i ei nypreppa skiløype! :lol::lol: Jeg leker meg i et forlatt grustak. Har vært crossbane der i de tidligere åra, men de ha bygd en ny og bedre bane nå, så grustaket står der for meg og et par av mine kompiser som vi kan leke oss i! :D

Skal prøve oss på fjelltur i sommer tenkte vi. Kan bli gøy! :)

Tror forresten at jeg skulle ha kommet meg ned igjen om jeg hadde kjørt i den skiløypa. Man står sjeldent så godt fast på vinteren at man ikke kommer noen steder. Gjør man det må man ut med spaden, og etter en liten stund kommer man seg vanligvis videre. Så fremt man ikke har kjørt seg nedi grøfter og hull eller lignende da, men tviler på at det er så mye av det i ei skiløype. :)

Skrevet
Da har M|Fjeld gjort det igjen. Fikk en melding av han som skulle kjøpe 525'en av meg, en kompis av markus, Markus har disponert bilen i mellomtiden, men fått streng beskjed av meg om å ikke røre bilen for alt han tar i ødelegger han Slik endte det :

''markus har klart å fucke så mye på den nå han har svidd elektronikken å mista nøkkelen til dørene så den må trillstartes mens den stod hos han. derfor skal jeg ikke kjøpe den. hadde kjøpt den om han ikke hadde øderlagt så mye før jeg fikk den levert på døra. du må bare ringe markus å få han til å fikse opp i erstatning til deg for det han har øderlagt. er mulig at motoren har fått en mild rådebank da han fylte parafin på tanken ved et uhell''.

Tja, svidd elektronikken? Den svidde elektronikken er nye ledninger jeg la opp til viskerne da dem ikke funka når du hadde den..

Funka bra inntil det ble overspenning og de ledningene ble svidd! Resten av elektronikken er like hel!

Ja, døra til nøkkelen er borte og det er synd.. men sånn skjer fra tid til annen dessverre, ligger et sted i huset..

Ellers så er det parafin greiene noe jeg og "kjøper" surra med, var en 20L kanne som vanligvis brukes til bensin som viste seg i ettertid at den hadde noen få liter med parafin i seg..

Var litt småusikker på hva det var der i øyeblikket da lukten minnet om bensin, men måtte få kjørt bilen hjem til Fredrik så vi tok en råsjangs.

Motoren funker som faen fortsatt, absolutt null antyding til rådebank!

Konklusjon: Bilen er absolutt ikke ødelagt, og i samme stand som da jeg henta den hjemme hos Barca i romjula..

Kjøper skulle få kjøpe bilen for 8.000,- NOK.. I ettertid(senest idag etter hva jeg har hørt) ble det oppgitt av Barca at årsavgift kom itillegg..

Noe som ikke var opplyst eller en del av avtalen fra kjøpers ståsted.

Da så "Fredrik" på kjøpet som uinteressant og kom opp med det Barca har ramset opp tidligere for å finne en unnskyldning, han er irritert og skuffa over hvordan det gikk..

Det som veide tyngst var tullet rundt årsavgiften Barca ikke ordna med på forhånd..

Nøklene hadde lite å si da 2 nye uslipte nøkler ligger i bilen :)

Og en ting til folkens før jeg legger saken død for min del!

Jeg har ikke kjøpt noen som helst bil så det er klinkende klart! Her har det blitt uenighet mellom kjøper og selger helt uavhengig av meg!

DET VAR DRÅPEN MARKUS ! DU vet att jeg ikke har tlf, så jeg sa det til deg, for LENGE siden, sjekk facebook'n din, det står svart på hvitt der.

Du er så respektløs att det er kvalmt, håper du får en helvettes smertefull død ASAP

Skrevet

Det har rabla for meg, hadde jeg hatt bil hadde jeg stått på døra til Markus nå, men gjett hvem som har sørget for att det ikke skjer... heheheheh jo Markus.

Gutten skal få seg en lærepenge, ingen tvil, så kanskje han skjønner att man må passe på hvem man kødder med.. Attpåtil kaller han meg en jævla idiot og psykisk syk fordi jeg blir sur på han...

Som om det hjelper. [-X

Skrevet

er som noen fjorten år gamle jenter som driver og krangler i en kinosal dere... fortsette heller på PM....

snakker om...

Skrevet
Hmmmm.... Tror det hadde rabla for meg hvis noen hadde gjort det Markus har gjort.

Har ikke gjort noe jeg, har stått på sidelinja og sett over et salg :)

Joda alex, kom igjen..

Skrevet
Hmmmm.... Tror det hadde rabla for meg hvis noen hadde gjort det Markus har gjort.

Har ikke gjort noe jeg, har stått på sidelinja og sett over et salg :)

Joda alex, kom igjen..

Yeah right. Helle parafin på tanken og rote bort nøkler? Skjer det av seg sjæl eller? Hadde du sagt at du hadde gjort det på bilen min så hadde jeg slått deg hardt.

Skrevet
er som noen fjorten år gamle jenter som driver og krangler i en kinosal dere... fortsette heller på PM....

snakker om...

Grunnen til att jeg skriver det her, er fordi att Bimmers er livet hans, og hvis jeg skriver til han på facebook eller pm, svarer han noe HELT annet enn det han gjør her..

Han er jo fryktelig redd for att dere også bare skal riste på hodet oppgitt, så det jeg skriver til han på facebook tar han ikke til seg i det hele tatt og kommer bare med masse bullshitt og frekke komentarer.

Når jeg skriver her, får jeg ihvertfall ett bedre svar og prøver med OVERLEGG å gjøre han flau, sånne folk som han hører dessverre ikke hjemme i dette samfunnet, men snarere på en psykiatrisk avdeling, TENK å gjøre sånne ting uten å føle ett snev av dårlig samvittighet, Han kaller det '' ikke hans skyld'', jeg kaller det ASPERGERS SYNDROM

Skrevet

Slik skjer når du opptrer uredelig ovenfor "ny eier" Alex!

Kan ikke unnlate å fortelle om at årsavgifta kommer itillegg i siste sekund.. #-o

Men som jeg har nå skjønt så har Alex og "Fredrik" kommet til enighet slik salget skulle foregått og problemene løst!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...