Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg stolte og 100% på dama, men det gikk jo ikke så bra for meg desverre :( Du er heldig du som har råd til slikt :P

Huff nei dette er ikke lett..

Råd og råd. Har jo lån på leilighet og lån på bil. Dama er uten jobb foreløbig, så jeg har betalt alt etter vi flyttet... Har tatt meg råd til det... Latterlig å være utro, det er så jævli latterlig! :roll:

Skrevet

Hun står som eier desverre, men jeg blir betalt ut vis jeg flytter heldigvis.

Noen som har noe bra musikk til meg? :)

Gjerne rolig rock, trance (med vocal) eller country som Jake Owen :lol:

EDIT: 316: Joda men heldig som får lån da :) hehe.. Jepp det er helt grusomt. Det værste er at jeg er venn med "fyren".....

EDIT2: Fete sko wicky :D Synd de maserati-skoene var utsolgt, vis ikke hadde jeg tatt et par!!

Skrevet

Kjipt det der. Men du kommer deg jo "greit" ut av det hvertfall... "Venn" ja... Skjedde vel i fylla det her, tenker jeg? Også betydde det ingenting? Høres det kjent ut?

Skrevet
Hun står som eier desverre, men jeg blir betalt ut vis jeg flytter heldigvis.

Noen som har noe bra musikk til meg? :)

Gjerne rolig rock, trance (med vocal) eller country som Jake Owen :lol:

EDIT: 316: Joda men heldig som får lån da :) hehe.. Jepp det er helt grusomt. Det værste er at jeg er venn med "fyren".....

EDIT2: Fete sko wicky :D Synd de maserati-skoene var utsolgt, vis ikke hadde jeg tatt et par!!

Pass på å få med deg din del av verdistigningen så langt på leiligheten så har du ihvertfall litt egenkapital å fortsette med!

Skrevet

Jepp blir det salg så deler vi overskuddet. Men tydeligvis tungsolgt disse leilighetene. Denne lå til salgs i 7-8 måneder tror jeg.

Skrevet

Trenger ikke selge heller for at du skal ha krav på andel av verdistigning, og du har jo ingen grunn til å være hyggelig mot henne og la henne kjøpe deg ut til den prisen dere ga.

Skrevet
Trenger ikke selge heller for at du skal ha krav på andel av verdistigning, og du har jo ingen grunn til å være hyggelig mot henne og la henne kjøpe deg ut til den prisen dere ga.

Nei, men det er litt mer komplisert dette uten at jeg vil gå inn på det.. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...