Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
vært på butikkrunde idag...greit med mat når ikke mor er hjemme :P

Kan jo ikke risikere og avmagres heller :lol:

401275_2932821111849_1000670532_32905033_948088367_n.jpg

hahahahaha :lol: så mange grandiser har jeg aldrig sett noen handle før :applause:

Skrevet
Dårlig forsøk av verkstedet på å "ro seg i land".

Når en bil kommer inn pga den ikke får varme/dårlig varme i kupeen, skal den selvfølgelig prøvekjøres etterpå for å se at problemet er fikset!

Kommer den derimot inn pga parkeringsvarmer/kjørevarmer ikke starter, trengs det igrunnen ikke prøvekjøring etter feil er reparert.

At de enten har feiltolket din beskrivelse, eller at det skjedde en glipp på verkstedet skal ikke du kunne lastes for..

Husk bare på at det er som regel den som hyler høyest og slår hardest i bordet som vinner slike saker :)

Ikke sant! Takk for svar.

Jeg er en rolig gutt som tar mye dritt om det ikke har betydning (orker ikke å klikke og reagere på alt smått - selv om det er gøy å lage liv her inne av og til), men dette føler jeg grenser til misbruk. Derfor tar jeg alt på e-post også, på telefon hadde jeg ikke hatt sjanse til å tenke ordentlig om - på e-post får jeg kjørt dem på hver eneste påstand de kommer med. Allerede på telefon fra dem tidligere i dag skjønte jeg at han prøvde å komme med en pris som jeg liksom skal betale, klarte ikke å være kranglefant da...

Fikk dette som svar etter min siste e-post (forrige side):

Jeg må da sende saken over til daglig leder får videre vurdering.

Det indikerer (slik jeg oppfatter det) at han saksbehandlern så at jeg er sta og vet at det her ikke noe jeg skal dekke... Bitches... Blir de ikke enige kommer jeg til å ha søt hevn på internett med drittslenging til det når opp blant toppresultatene på Google, som sannsynligvis vil koste dem 10-20 gangern i lengden. Da skal de være min bitch.

Har dårlig erfaring fra Volvo-verksted jeg også. Fikk beskjed om at det kom til å koste ca 3500, og at det ikke skulle ta så lang tid. Jeg satt og ventet på at de skulle bli ferdig, men det tok lenger og lenger tid. Da bilen endelig var ferdig skulle de ha over 7000,-. Jeg sa at vi hadde avtalt pris på forhånd, men det nektet de for. Dessverre for dem så hadde de kamera over kassene, så jeg sa at vi kunne ta en titt på de og høre etter. Det ville de helst slippe, så da ble det 3500,- da.

Flink! Fight the power :P

Og god helg til begge :) Stikker nå ute på ett treff for sosiale media nerder for å prøve å kapre noen nye Twitter-berter :)

Skrevet
Nomnom, skulle hatt de eskene der i 500l frysern min :P Spiste akkurat en perfekt stekt grandis :D

NOM NOM!!!!!!!! :mrgreen:

Skrevet

Grandis er fantastisk når man ikke har spist det på en stund. Sikkert 3 mnd siden sist jeg har fått i meg en, så lurer faktisk på om ikke jeg skal på butikken og ha meg en etterpå!

Skrevet
Grandis er fantastisk når man ikke har spist det på en stund. Sikkert 3 mnd siden sist jeg har fått i meg en, så lurer faktisk på om ikke jeg skal på butikken og ha meg en etterpå!

Minner meg om Dr. Oetker's Mozarella. Den blir man lei raskt, men etter noen måneder, når man ikke finner annet mat hjemme og er veldig sulten, kan den være ekstremt god.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk kan stappe i seg vanlig grandis. Går til nød med biff og løk.

Hot Pizza/Big One Resturant/Peppes/Dolly/Pizzabakeren/Hjemmelagd er de eneste som havner i kjeften min. Spiste sikkert 100 pizzaer i fjor så litt erfaring har man jo :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...