Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger de bra kebab rundt om Karl Johan foressten? Vet at grytelokket har fantastisk babb, men dit gidder jeg ikke å gå. ;-)

Skal bo på Rica Travel, så pluss om det ikke er så øangt unna der! ;-)

Skrevet
Selger de bra kebab rundt om Karl Johan foressten? Vet at grytelokket har fantastisk babb, men dit gidder jeg ikke å gå. ;-)

Bislett kebab! Ikke lange stykke å gå =)

Skrevet
Var girkassefeste® som var slitt på den bilen, det hjalp veldig

Kan høres riktig ut! Åssen er det å bytte a? Et helvete antar jeg? [-X Og koster vel fi##e?

Julian: Har gått 73 000, og har ikke fått noe særlig tyn av meg... Men det kan høres ut som du har rett, det kommer hvis jeg plutselig trår inn gassen.

Det vet jeg ikke noe om dessverre.. Men på e30/e36 tar det bare 20-30min å bytte, sikkert ikke så lenger tid på Mini

Skrevet

Nei.. Bislett kebab smaker møkk :P

Skrevet

da vil jeg medbringe en skål.. har vært rakettforsker på deltid idag og mixet ihop geleshots :lol:

Nmk klubben her i i distrikte har årsfest, bare og dra på med forsh litt tilig da :D

420300_2938677058244_1000670532_32907769_1778424705_n.jpg

Skrevet
Høres bra ut! Da kan jeg kanskje fikse det før salg da, eller evnt selge den med rabatt.

Tror du skal greie det selv på en liten time vis du har en jekk tilgjengelig! (for å holde girkassen på plass. Trenger ikke jekke opp bilen!)

Dette er en guide for å bytte bare foringen, så vis du kjøper nytt feste blir det MYE lettere.

"They are pretty simple.

Remove airbox

unbolt fuse box and set aside

Support trans with jack

remove 16mm bolts holding trans mount to body and rubber mount.

Install inserts and use pliers to squeeze them in place.

Then reinstall everything in reverse order.

Read more: http://www.motoringalliance.com/forums/ ... z1mmlZi7WJ

"

EDIT: Disse er visst anbefalt for at lyden ikke skal komme tilbake http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... shing.html

Skrevet

maten der suger....

Skrevet
Haha, stakkars :)

Åhkei. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke skal på Rammstein-konsert, siden jeg rådigger de :? Next time, next time...

Er nok verdt turen når gutta kommer på scenen :)

da får du joine meg og en kompis neste gang det er konsert :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...