Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ble faktisk invitert av to pakistanske jenter... Syns det ble for rart og takka nei :P:lol:

Hvorfor det egentlig?... :?

Han er redd for å få bank av fedrene dems? :P Trodde det var no-no for kvinnfolk å be ut menn i muslimske miljøer.. #-o

Jeg hadde nok tatt samme valget, noekult! :-$

At det er no-no eller ikke avhenger VELDIG fra familie til familie. Noen er helt gærne mot døtrene sine, andre stoler på dem. :roll:

Nja har nesten ikke pakistanske/muslimske venninner. Vet ikke hvor grensene går mellom kødd og alvor, for å være ærlig. Med andre jenter tuller og kødder jeg hele tiden om alt mulig rart :P Har lyst til å bli bedre kjent med dem før jeg drar på konsert og den slags.

Er bare ærlig :)

Nå er dog Larsinnj og muligens andre Bimmers-folk i byen for å være på konserten. Skal kanskje møte dem senere, det blir hyggelig :) Hvis flere BMW-folk vil henge med utover kvelden, send PM (wicky124 Hva med deg?) :)

Skrevet

Det som er det rare er at før jeg bytta klosser å skiver i September så fikk jeg aldri noe varsel fra bilen om at dette var slitt. Jeg merka slitasjen og at de var modene for uskiftning ved å se på klosser å skiver. Kan dette ha skjedd tidligere også har forrige eier bare nulla ut feilmeldinga og kjørt videre?

Kan jeg reklamere til verkstedet som utførte jobben med å bytte skiver, klosser og slitasjesensor?

Skrevet
Det som er det rare er at før jeg bytta klosser å skiver i September så fikk jeg aldri noe varsel fra bilen om at dette var slitt. Jeg merka slitasjen og at de var modene for uskiftning ved å se på klosser å skiver. Kan dette ha skjedd tidligere også har forrige eier bare nulla ut feilmeldinga og kjørt videre?

Kan jeg reklamere til verkstedet som utførte jobben med å bytte skiver, klosser og slitasjesensor?

Kansje lurt å finne ut hva feilmeldingen betyr og hva feilen er først.

Skrevet

Ka FAENS dritt er det som går på nrk1 nå? En liten gutt på 14 år ca som sitter og snakker om kuker med en voksen dame. Piercinger og sånt. Og at han så far sin kose seg med mora.

Jævlig kult å se på sammen med ho mor.

Skrevet
Ka FAENS dritt er det som går på nrk1 nå? En liten gutt på 14 år ca som sitter og snakker om kuker med en voksen dame. Piercinger og sånt. Og at han så far sin kose seg med mora.

Jævlig kult å se på sammen med ho mor.

Er vel Erobreren. NRK's største og dyreste storsatning.

Skrevet

Omg.. :roll: Er det feil med stemningsbilder nå? Btw, bil eiers eget ønske, så heretter skal jeg ha en slutt på alt som angår den e34en!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...