Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så var det på ann igjen, på ann igjen.

Holdt meg lenge unna den saken der, men fristelsen ble for stor...

Hvor laster folket ned top gear fra idag? går treigt på den jeg har startet på fra finalgear...

Takk for påminnelse, hadde glemt det helt!

Skrevet

Det er litt artig ja. Hehe. I morgen tidlig skal jeg hente min nye skinnjakke, selvfølgelig kjøpt på bimmers ;)!

Skrevet
Hvor laster folket ned top gear fra idag? går treigt på den jeg har startet på fra finalgear...

Brukte linken. Ferdig akkurat nå. E jo samme filene som ligger på alle sidene :wink:

Skrevet

Brukte linken. Ferdig akkurat nå. E jo samme filene som ligger på alle sidene :wink:

Jeg også brukte linken, når jeg skrev innleget så gikk det utrolig tregt men plutselig skøyt farta opp, snart ferdig nå :)

Det er på en måte 2 forskjellige filer med engang det er en HDTV versjon og en 720p versjon , hdtv tar selvfølgelig mindre tid pga av mindre filstørrelse.

Takk for påminnelse, hadde glemt det helt!

Hehe, null problem :) like før jeg også glemte det !

Skrevet

^ SÅ enig! Kjørte 500-ish km. til Trondheim i fjor med ei venninne som var glad i å skravle... Man blir sååå lei etterhvert, jeg ville bare nyte bilopplevelsen i svingene, sommern og den flotte naturen - hu ville prate og diskutere huff :P

Skrevet
Så var det på ann igjen, på ann igjen.

Haha, tar aldri slutt det der. Btw, noen funfacts til ang Markus og den beryktede E34'n som jeg ikke tror har blitt postet enda (ja, jeg kjeder meg akkurat nå):

Jeg ble med Barca///M for å selge bilen til nåværende eier en liten tid tilbake. Det ble avtalt å møtes hos Markus, da det var der bilen sto, og Markus var ikke informert om møtet. Da vi kom fram viste det seg at Markus faktisk var ute å kjørte med den, uten verken Barca eller kjøpers tillatelse. Etter at vi omsider fikk funnet Markus og bilen, viste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Ferske prøveskilter, og slepetau var bundet fast i hengerfestet (tydeligvis hyppig med utkjøringer når du ikke gidder å ta av det en gang), og dette kjørte Markus rundt med... Og merk: han hadde ikke brukt bilen siden han ble avskiltet og hadde aldri kjørt ut.

Skrevet

Oh my god!! Snør seriøst inne i Trøndelag om dagen. Full snøstorm her. Ser ikke nabohuset som er rett over gata engang jo!! Våren er velkommen for min del ass! :)

Skrevet

Tauet igang bilen rett før jeg dro ja, stressa veldig og glemte det, hvordan henger det samme med at jeg har kjørt ut? Isåfall hvor?

Og ja, kjøper ga faen i om jeg brukte bilen eller ikke, og prøveskilta var for å kjørt bilen hjem fra han og til meg igjen

Skrevet
Oh my god!! Snør seriøst inne i Trøndelag om dagen. Full snøstorm her. Ser ikke nabohuset som er rett over gata engang jo!! Våren er velkommen for min del ass! :)

er såååå klar for vår/sommer NÅ :D:D:D

Skrevet

er såååå klar for vår/sommer NÅ :D:D:D

Er heldigvis ikke lenge igjen ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...