Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da blir det tur til Sverige på Fredag å hente enda en E34 540 Touring da :) noen som veit om jeg kan kjøre den på svenske skilt til norge, eller MÅ jeg ha prøveskilt?

Skal du ha Norske skilter på den eller er det bare som delebil. En bekjent henta seg en strøken E34 535 i Tyskland og satte Norske skilter på den, var ingen billig afære selv om bruksfradraget var stort :)

Skal ikke regges :)

Skrevet
Blir litt lei av det etter en time da. Overhaulin' ble ikke helt det samme. :P

Hehe, vet dessverre ikke hva som er problemet her, men jeg tror det ligger i høyttalerne dine :mrgreen:

Skrevet
Varm garasje?

Skal ut i en nokså kalde garasjen for å bytte framdemper nå..yippi!

Ikke isolert og ingen varmekilder der nede, så den er ikke så veldig varm nei :( Men slipper iallefall å bli våt.

Skrevet
Noen som har det godt ja :) Jeg skal hive meg i dusjen og så ned i garasjen for å se på bremsene på Focusen til min far #-o

Det er noe dritt for å si det rett ut. Må vell ha spesiall nøkkel for å "skru" tilbake stemplene på disse viss klossene skal byttes.

Skrevet
Noen som har det godt ja :) Jeg skal hive meg i dusjen og så ned i garasjen for å se på bremsene på Focusen til min far #-o

Det er noe dritt for å si det rett ut. Må vell ha spesiall nøkkel for å "skru" tilbake stemplene på disse viss klossene skal byttes.

De må skrus ja.. Jaja, får håpe jeg ikke må skifte noe. Så fin ut gjennom felgen, så er vel enten klossen på innsiden eller noe dritt som ligger i mellom...

Skrevet
Da blir det tur til Sverige på Fredag å hente enda en E34 540 Touring da :) noen som veit om jeg kan kjøre den på svenske skilt til norge, eller MÅ jeg ha prøveskilt?

Stoppe på grenseovergang og betale mva også få prøveskilt...

Kan også kjøpe prøveskilt i forveien å ha de på hele turen.

Prøveskiltene er gyldig i hele Skandinavia.;)

Skrevet

Nope. Men du må ha det svenske regnummeret eller chassinummer.

Jeg henta ut prøveskilter før jeg dro for å hente M3n. Kjørte hele turen fra Malmø med prøveskilt. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...