Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg venter 2 år og ser om det går an å plukke opp en BRZ til rundt 300k. Men har lyst å beholde m3'en enn så lenge, og det blir kanskje litt upraktisk å farte rundt i to coupéer. Kanskje m5 touring + BRZ er veien å gå?

Skrevet

Er TSW "gode" hjul? Leser litt forskjellige brukererfaringer på veven, blir kaldt "The Softest Wheel" etc, mens noen er strålende fornøyd. Ser på elementwheels.com, der ligger de på rundt 200 dollar pr stk. Det er jo for billig til at det kan være noe god kvalitet nesten!

Skrevet

En ateist satt ved siden av en liten jente på flyet. Han snudde seg mot henne og sa: "Vil du prate litt? Flyreisen går fortere om man prater med noen."

Den lille jenta, som akkurat hadde begynt å lese en bok svarte den fremmende mannen: "Hva vil du prate om da?"

Åh, jeg vet ikke, hva mener du om at det ikke finns noen Gud, himmel, helvete eller liv etter døden?" sa ateisten med et underfundig smil....... "

OK", sa jenta. "Det skulle være intressant og snakke om det, men la meg stille et spørsmål først: En hest, en ku og ett rådyr spiser alle gress. Hvorfor driter da hesten klumper, kua store bløte klatter og rådyra små harde kuler?

Ateisten, åpenbart overrasket over den lille jentas intelligens, tenker en stund og sier: "Hmm, ingen anelse!"

Jenta sa da: "Kjenner du deg virkelig kvalifisert til og diskutere Gud, himmel, helvete og livet etter døden når du ikke vet en skit?"

Skrevet
Er TSW "gode" hjul? Leser litt forskjellige brukererfaringer på veven, blir kaldt "The Softest Wheel" etc, mens noen er strålende fornøyd. Ser på elementwheels.com, der ligger de på rundt 200 dollar pr stk. Det er jo for billig til at det kan være noe god kvalitet nesten!

Veit at Doffa hadde TSW Sakata på sin e39 M5, og han omtalte iallefall de som noen myke drittfelger..

Skrevet

Noen som vet om en side som selger kvalitetsfelger til fornuftige priser da? BBS, OZ, Rays Volk osb? Utenlandsk eller norsk, så lenge de sender til Norge.

Skrevet
Jeg har verdens kuleste bil til 20.000 kr. Slå den.

DU VINNER!!! :)

Hurraaaa :D

Misunner han med 535i da. Og hvertfall han med Xenon-lys :o:lol:

Hvis noen her er interessert i verdensrommet, MÅ dere se Wonders Of The Universe. Helt fantastisk serie produsert av BBC og presentert av en helt awesome professor (som ikke er kjedelig!) fra Oxford. Den fåes til under 100 kr. inkludert frakt fra Play.com i Bluray format :D Bør sees på High Definition TV, effektene er herlige.

Skrevet
Der står jeg fremdeles på mitt, jeg rævkjører deg opp og ned :)

Uansett. denne samtalen vil aldri avta, så la oss si det slik, du har en rask bil der nede, jeg har en rask bil her oppe!

På den første der så har du nok talla og realiteteten i mot deg, men jeg skal være enig i at man har forskjellige behov for bilvalget sitt. Jeg kunne godt ha hatt en syver jeg også, men en 3-serie interesserte meg mer og passer dessuten bedre til en ung og aktiv mann som meg :wink: Jeg tok hintet da jeg hadde A6en, da de fleste andre i byen her med samme bil hadde grått hår, burberry skjerf og skinnhansker :roll:

+1

Antar at Fredrik90 indikerer fødsel i 1990, ergo 22 år?

Jeg kjørte Ford Granada når jeg var 22. :D

Jepp det stemmer, er 22 år :)

Forøvrig så kommer det alt ann på hvordan man prioriterer! Jeg har funnet ut at ved å ikke drikke alkohol, røyke, snuse eller være jålete (soss med andre ord) så sparer jeg mellom 5 og 6 000,- i månden. Da bruker jeg heller noen av de pengene på en bil jeg virkelig har lyst på og kan være stolt av. Da jeg var 18 år og gikk på videregående å kjørte facelift E39 så husker jeg noen slang "Pappagutt" etter meg, da ble jeg forbanna! Jeg hadde spart penger og jobba ved siden av skolen, slik hadde jeg råd til den bilen. Foreldrene mine har aldri spyttet så mye som en krone i noen av mine biler! Fordelen med sånn bil på videregående var at jeg kunne parkere på lærerparkeringa, da bilen like gjerne kunne være en lærerbil. Skolen lå midt i byen og kun lærerene fikk parkere gratis :wink:

Forøvrig når dere snakker om billån så er det ikke nødvendigvis at bilkostnadene går ned ved å ha billigere bil. Pga husbygging straks så har salg av 325en vært luftet, men droppet. Skulle jeg kjøpt en billigere bil til rundt f eks 150 000 kr så hadde jeg kjøpt f eks E39 535I eller 540I, for å kompensere for høyere alder og km stand. Hadde sikkert betalt minde i månden på lån men forsikring og drivstoffutgifter hadde dradd opp mye mer en i dag. For 700 kr i diesel så kjører jeg 3-4 uker med E90en(man sparer mye ved å ikke være hard på pedalen hele tiden), og den koster med rundt en tusing i månden å forsikre. Så har jeg en bil som er drifftsikker og starter hver morgen :)

Skrevet

Jeg drikker ikke så ofte (men desverre for mye når jeg først er igang), jeg røyker eller snuser ikke, og jeg er ikke spesielt jålete av meg. Kjøper gjerne 2-3 par levis 501/506 i slengen når jeg er på tur og kommer over de billige, framfor å handle det fresheste nye på mocca macca møkkashappa midt i Bergen sentrum. Allikevel står det stort sett 0 på konto, hvor pokker blir de penga av?

Forøvrig:

da ble jeg forbanna!

Har jeg VANSKELIG for å tro altså! :)

Skrevet

da ble jeg forbanna!

Har jeg VANSKELIG for å tro altså! :)

:lol:

Han er flink til å dra opp gamle innlegg for å understreke sine poeng, men bremsepapirer Fredrik 90, har du det? Siden du har benka bilen.

PS. Er stolt over å ha 0 lån policy for kosebil. Alltid betalt kontant og vil fortsette å betale kontant. Jeg blir avskrekket når jeg ser rentene løpe på studiegjelda mi med så bra rente som det er mulig på et lån i den størrelsen, tør ikke tenke på vanlige (bil)lån... Eneste biltypen jeg vil tillate meg å ta opp lån på, er familiebil hvis det en dag blir aktuelt, og da kun for å sikre at eventuelle drittunger ferdes i sikker kjøretøy. Det å skylde penger til noen gir meg fnatten - det å skylde lån på ting jeg ikke trenger, klarer jeg ikke. Kjøpte mobiltelefon på avbetaling en gang, likte det ikke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...