haakon85 Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Bileier-slo-biltyv-bevisstlos-med-spade-6771437.html#.T0qt0Yun5XE
kvammis Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Idag har man prøvd ting man ikke har gjort før.. (non sanding grunning + tett farge) Når man i tillegg sikkert hadde promille fra dagen før, og det er første hellakering må man vel være fornøyd når det gikk bra.
haybimmsen Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 fin plass du holdt på da:) ser bra ut:D tett farge, hva betyr det:D?
kvammis Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 God gammel tynnerbasert lakk. Enkelt forklart farge med glans (har ikke klarlakk på)
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Er det en Datsun? Btw, siste Top Gear er ute nå
Tzunami Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Ang tesla så har faren til en kamerat kjøpt seg en tesla roadster sport, typ 0,2 sec raskere på 0-100 eller noe, men er tøft at det er en av 10-ish i Norge:p stordalen og noen andre smartinger som har den også venter fortsatt på prøvetur thou:/
kvammis Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Er det en Datsun?Btw, siste Top Gear er ute nå MG B Ser ut som top gear må vente til imorgen her i huset..
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Den var veldig lik de små datsun roadsterne uten noe i fronten
noekult Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Hva trenger jeg av forsterker og høyttalere for å oppgradere anlegget i E28en? Den har to høyttalere på 5,25" foran (stemmer ikke det?), samt hattehyllehøyttalere bak. Har ikke lyst til å kutte i bilen, så da utelukker komponentsett seg? Tenkte å bruke 2000 kr. for høyttalersett foran, blåse i de bak (som bare blir overflødig), og 2000 kr. for forsterker (får tak i en helt ny Audison LRx 4.5 til den prisen - duger den?). Tar i mot anbefaling av subwoofer rundt 2000 kr. og, tror det skal holde med en 10". CD-spiller har jeg, men forsterker, høyttalere og sub kan ikke overstige 6000 kr. eksklusiv kabler/montering... Edit: Hva med disse høyttalerene? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Riktig passform/type?
rublings Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Komponentsett er vel alltid å anbefale? Hvis ikke får du jo diskanten med bena, og det er jo absolutt ikke det beste. På e34 er det diskanter i dashbordet hvor du kan koble til de nye, e28 har ikke dette? Om ikke så følger det uansett med dobbeltsidig tape som du kan feste diskantene med uten å kutte. Ellers er jeg veldig interessert i svar jeg også, da jeg regner med det er veldig relevant for min e34 også
noekult Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Hmm hadde sett ganske teit ut med ekstern diskant, da Er jo så fin og hel den bilen innvendig... Får grøsninger av å tenke på at dørpaneler må skjæres Blir ingen optimal diskantplassering, men får garantert 20x bedre lyd enn stakkars skrøpelige som står i dørene nå... Edit: Ser ut som at dette Focal Performance komponentsettet (http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736) kommer med eksternt diskanthus i pakken. Bare å plassere det i dashen, så slipper jeg kutting og kan evt. ta med anlegget videre hvis bilen selges?
Erebus Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Waqas: Gamle Allroad 2.7 BT har jeg hørt det er mye tull med. Kompiss jobber på møller og sier at når en av de kommer hinkende inn, er det bonus på hele gjengen...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Har vel hørt mer problemer med 2.5Tdi versionen faktisk.. men standard på de bilene er vel dårlig forstilling og lekkasje i luftfjærings systemet.. men ser at flere av bilene på finn.no har "nylig byttet alt i forstilling og luftfjæring" og "forsterket girkasse"... Vet kompisen din om hva som er feil med disse hinkende bilene? altså hvilke problemer som går igjen? Volvoene har "byttet motor på garanti" som en gjenganger... Og igjen... Bruk nick, ikke navn
Erebus Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Sorry 2.5 TDI er helt grusom ja, men biturboen er visst også lunefull..i tillegg har du den air suspensionen... var det allroad du ville ha? De holder seg altfor godt i pris og. Latterlige priser... Skulle jeg kjøpt en ville jeg sjekket girkasse og air suspension og turboer, det er det som ryker vissnok. Volvo diesel... har du sett den XC90`en som går i Oslo? Taxi...Les på bakvinduet
Anbefalte innlegg