FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 hæææ? Bor det HVITE folk i denne gata? Jeg er overrasket... Ja, jeg skulle heller ikke tro det når jeg faktisk sitteri bilen og venter hehe
wicky124 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 hmmm...var nettop ute og tok meg røyk...didnt see you...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 ja det er mer enn nok tid her i mandallsgate... haha
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Huff.. Speilblank is på tomta resulterte i henger og Rav4 på tvers.. Kobla av Ræven og dro den opp med Navara'en.. Det gikk som forventet problemfritt Så var det tur for hengeren! Kobla på Navara'en igjen, det bare spant og hengeren var ikke til å rikke Henta den lille Atv'en vår utstyrt med belter, og dro opp hengeren lett som bare det på blank stål-is Dette var en hestehenger på 750kg.. Blir stadig overrasket over framkommeligheten på disse maskinene
Jordfræsar Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Noen som kan bekrefte at 2012 LCI utgaven av 1-coupé fikk ny automat stick som på bildet(med sport mode)? Så den ikke på bmw sin konfig.
wicky124 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 usikker på hva du mener... Men den nyeste 1serien har den nye gir-spaken...
Jordfræsar Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Nei på bmw sin konfigurator av 1-serie coupé med automat har den kun bilde av gamle stikka... men nå kom LCI utgaven, så var nysgjerrig på om BMW bytte ut med den nye stikka som resten har fått. Som på bildet...
opasb Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 her har dere en tålmodig kar! http://carscoop.blogspot.com/2012/02/me ... ement.html drevet grustak i kjelleren i 7 år med radiostyrte hjulastere,gravere osv..
316 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kjørte min første e34 i dag. Gikk ikke bra. Kjørte ca km før bilen begynte å bli faretruende varm. Stoppet. Ikke noe kjølevæske i tanken. Kjøpte. Ventet til den ikke var varm. Helte på. Kjørte litt. Begynte å bli faretruende varm igjen. Satte den igjen på Statoil. Drit bil. True story. Kjølevæsken sirkulerer tydeligvis ikke. Hva kan være lurt å sjekke først? PS: Bilen ble ikke varm inni.
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kjøpt deg ny bil 316? Hmm.. Gåen vannpumpe eller is/slush i vannkanaler/slanger er en vanlig årsak. Termostaten kan også være gåen
316 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Nei, heldigvis ikke. Kamerat sin. Men han har akkurat fått den han også.... Så det er litt kjipt... Tenkte også på vannpumpe. Slangen til radiatoren var varm om det har noe å si.
FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Om vannet ikke sirkulerer ville jeg sjekket vannpumpa. Om det ikke er vann i ekspasjonstanken må jo systemet være tomt?? Hvor mye fyller du på hver gang? Du må jo fylle hele systemet... Om du fyller hele systemet hver gang, hvor havner vannet? Normalt sett kan ikke E34 karakteriseres som en dritbil bare av en slik bagatell
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Nei, heldigvis ikke. Kamerat sin. Men han har akkurat fått den han også.... Så det er litt kjipt... Tenkte også på vannpumpe. Slangen til radiatoren var varm om det har noe å si. Vannpumpe Edit: Blir vannet borte så har nok toppakninga gått/toppen sprekt. Kontroller dette etter fylling
316 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Ekspansjonstanken er jo ikke alt som er av væske. Men den var i allefall tom, eller veldig nær i allefall. Glad det ikke er min bil. Men kan jo tipse han om vannpumpe. Han hadde nok ikke stoppet om bilen ikke hadde blitt varm inni og temperatur steg som faen for å si det på den måten !
Anbefalte innlegg