Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm... det skal jo evt. bli spennende å se hva BMW varter opp med som en Rolls-Royce SUV. Jeg har ærlig talt ikke helt sansen... no offence.

Apropos nye tider og moderne marketing. Er det bare jeg som synes at det hadde vært mye mer sexy om det sto "Leistung", "M" eller ganske enkelt bare oldschool "M Power" på topplokket her?... :?

bmz1jmpepxo7ke7no9z2.jpg

Helt enig med deg der. "Performance", skulle tro det var noe skilt som var kjøpt på BilExtra... Det kunne de spart seg for. Samme med den nye 3 serien og disse navnene de har.

Skrevet

124-karosseriet er elsk... hatt 30 +++ av dem i alle fasonger og motorstørrelser (utenom 420) og jeg savner den tiden...aldri no galt med dem...bare gikk og gikk...

Hadde en 300 automat i sommer, mulig den beste bilen så langt.. Brukte opp ett "par" dekksett med den bilen :lol:

..Inntil diffen raste og mellomakselen snappet under en burnout :P Levde et hardt liv stakkars.. :P

296884_10150392857161357_532211356_10510446_748540305_n.jpg

309325_10150392887556357_532211356_10510621_1609935893_n.jpg

Skrevet
Hva er egentlig greien med alle de der Bildene med disse "paint ansiktene" og disse typiske ansiktsuttrykkene som man ser blant annet på artige.no?

Jeg ser ikke den hysteriske humoren i dem...

Ikke jeg heller, men den nordnorske skoledagen var jo ganske morsom da... :lol:

Fenomenet heter Rage Comics. Google it...

Jeg og en annen tenkte på de som startet det hele og ikke tok trademark på figurene... Kunne blitt mangemillionærer... :lol:

Og shiiiiiiiiiiiiiieeeeet. Over 6 mnd. med E28en. Ikke et eneste problem :) Bank i bordet!

Og nå, over til Bentley SUV!

bentley-exp-9-f-suv-concept-photo-444468-s-624x382.jpg

bentley-exp-9-f-suv-concept-photo-444469-s-624x382.jpg

Ser ut som noe en skadeskutt russer med kinesiske aner ville tegnet...

Kommer sikkert til å ligge på rundt 2,7 millioner og bli kjøpt av alle som er lei av å se Porsche Cayenner over alt!

Tar jeg feil om jeg gjetter på at den er basert nettopp på Cayenne?

Skrevet
Hmmm... det skal jo evt. bli spennende å se hva BMW varter opp med som en Rolls-Royce SUV. Jeg har ærlig talt ikke helt sansen... no offence.

Apropos nye tider og moderne marketing. Er det bare jeg som synes at det hadde vært mye mer sexy om det sto "Leistung", "M" eller ganske enkelt bare oldschool "M Power" på topplokket her?... :?

bmz1jmpepxo7ke7no9z2.jpg

Er de i det hele tatt nødt til å ha et slikt svært lokk på motoren?

Det irriterer meg noe voldsomt at alt skal dekkes til slik at man ikke en gang klarer å se om det er en boxer eller V12 som skjuler seg der. Det er jo tross alt en M-motor, man har betalt ganske mye for den klumpen, også skal man ikke kunne se hva det er?

Edit:

Synes den SUVgreia ligner på en pimpa X5.

Har litt lyst på en. :-k

Skrevet

Den Bentley suven var ikke noe pen i det hele tatt, trodde først bildet over her bare var et dårlig photoshop prosjekt men så fikk jeg de bilde av bilen her i stad. Likner alt for mye på Cayenne i formen, heldigvis så er det bare en prototype. Skal den lanseres så får vi enten håpe de redesigner hele bilen eller at den blir så dyr at vi slipper å se den her i landet. Er dessverre blitt i Norge som i Russland, alt for mange med for mye penger og dårlig smak :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...