Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
De som kjenner meg vet at jeg på ingen måte er selvhøytidelig.

Jeg er bare mektig lei av tullinger med stor e-penis som troller rundt på diverse forum. De skaper dårlig stemning, kvalme og lager alt for mye bråk. Jeg mener at politimester bastians lov burde være en gylden regel på alle forum. Og når det gjelder spøking så er dette en kunst når det foregår over nett. Det som kan være ment som en spøk kan veldig ofte komme ut på en måte der mange vil tolke det spydig. Så var mine siste ord sagt.

Nå er det vaskedag...

Humor ferdes ikke alltid uhindret over nettet nei. Spydighetene mine er som regel skrevet på fleip, men noen tar det ille opp. Det er litt av ulempen med internett, det er ikke alltid lett å vite hvem man adresserer. Spøken du serverer til en bestemt person blir lest av 10 andre med identisk bil som oppfatter det som særdeles injurierende Hadde jeg stått ved siden av deg eller BMWLÆRLING og spøkefullt ymtet om at dette er en veldig unisex bil, tviler jeg på at det hadde blitt oppfattet som seriøst.

Kos deg med husvasken, jeg lar hybelkaninene ligge så lenge...

Skrevet

Hvem av forummedlemmene her sto på hodet nedi panseret på en mørk grå e39 på ulven i ettermiddag da? Ganske fin bil. Gs hypertrack felger osv. :)

Skrevet

Når jeg ser en fyr i Mini så tenker jeg at "der ser jeg en bilentusiast" som vet hva han kjører, og jeg har fortsatt til gode å se en homo i en Mini. Min oppfattning er at homser flest kjører helt vanlige biler som alle andre, og ikke en bestemt modell. Jeg synes det er tøft at en så ung kar som BMWLÆRLING kjører en helt ny Mini, og atpåtil en S :) I allfall 100 ganger bedre enn en gammel 190!

Personlig så gir jeg faen i hva folk hadde sagt om min bil, dama mi skjønner ikke hvorfor jeg heller kjører E60 da ho synes den er finere. Og i USA så har jo min bil (E90) stempel på seg for å være en rikmannsdatter bil, den typer som rike foreldre kjøper til ungene når de skiller seg for å gjøre opp for dårlig samvittighet :wink:

Skrevet
Når jeg ser en fyr i Mini så tenker jeg at "der ser jeg en bilentusiast" som vet hva han kjører, og jeg har fortsatt til gode å se en homo i en Mini. Min oppfattning er at homser flest kjører helt vanlige biler som alle andre, og ikke en bestemt modell. Jeg synes det er tøft at en så ung kar som BMWLÆRLING kjører en helt ny Mini, og atpåtil en S :) I allfall 100 ganger bedre enn en gammel 190!

Personlig så gir jeg faen i hva folk hadde sagt om min bil, dama mi skjønner ikke hvorfor jeg heller kjører E60 da ho synes den er finere. Og i USA så har jo min bil (E90) stempel på seg for å være en rikmannsdatter bil, den typer som rike foreldre kjøper til ungene når de skiller seg for å gjøre opp for dårlig samvittighet :wink:

Ouch!!!! Its not the car, its the size of the arm sticking out of the window fredrik! 8)

Er det en Cooper S med 200 hester lærlingen har? Trodde det var et rakleverk under huven jeg?

Er det turbomotoren så er jeg naturligvis tilbøyelig til å moderere meg til "bi-curious" :lol:

Skrevet

Mener det er en SD versjon, altså en ekte S bare med diesel. Jeg synes iallfall det er en kul bil selv om den har diesel, men å forvente noe seriøsitet fra deg Erebus er som å vente på en stein skal flyte #-o

Oppfør deg!

Skrevet
Mener det er en SD versjon, altså en ekte S bare med diesel. Jeg synes iallfall det er en kul bil selv om den har diesel, men å forvente noe seriøsitet fra deg Erebus er som å vente på en stein skal flyte #-o

Oppfør deg!

578047_52325_front.jpg

Skrevet
Prøvekjørte en 120d i dag, 2005 modell tror jeg. M-sport, navi, manuell... Frister noe enormt!

Gjør deg selv en tjeneste og spar opp til en facelift. Helt annen bil.

Skrevet
Prøvekjørte en 120d i dag, 2005 modell tror jeg. M-sport, navi, manuell... Frister noe enormt!

Gjør deg selv en tjeneste og spar opp til en facelift. Helt annen bil.

Sett litt på facelift, men hva er egentlig forskjellen? Såvidt som jeg kan se er det litt forskjell på front og bak, men det har ingenting å si med tanke på at jeg vil ha M-sport. Utenom det virker det som facelift har en litt styggere navi-løsning?

Skrevet
Vel, faceliften er et betydelig hyggeligere bekjentskap innvendig for å starte der...helt annen finish.

Du kan ha et poeng her, da jeg bare har sett facelift på bilder. Vil ikke si at pre-facelift føltes som noen Lada Niva innvendig heller, men det er vel verdt å sitte litt i en facelift og trykke litt. Skal man ha facelift kan det jo lønne seg med import også.

Når kom faceliften?

Skrevet

08 tror jeg, dog litt på gyngende grunn her. Jeg kjører begge deler ofte, en 116i 2005 og en 116d 2010, så sammenligningsgrunnlaget er relativt bra. FL virker også litt fastere og "tyngre" på en god måte.. mer gjennomarbeidet rett og slett!

Skrevet

Veldig god bil å kjøre iallefall. Vannvittig veigrep selv med vinterdekk. Eneste ankepunktet er vel bakseteplass og komfort. Foran er det ikke så stivt, men du merker at biler er vannvittig stivet opp på bak-akslingen. Dette var som sagt en M-sport.

Nå er det kanskje bare jeg som er bortskjemt med en e34 med standard båt-understell :mrgreen:

Skrevet

Angående homsebiler så er det et relativt tomt uttrykk, som de fleste som er eldre enn 14 sikkert skjønner, selv om det er morsomt å tulle med det i enkelte situasjoner. Men så finnes det huleboere som sikkert påstår at alle som kjører Golf, Mx5 eller Mini er homofile. Jeg vil anta at en homofil person ikke har samme smak som en annen homofil person. Det er ikke alle hetrofile som kjører BMW e46 heller, akkurat.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...