Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare den modellen som passer kriteriene hans... At den blir solgt for lite senere gjør ingenting. Etter 3 år har sikkert den kjørt 200.000 km. og er blant de billigste 2,0TDi-ene med tomatgir uansett, så litt fra eller til på salgssum spiller ikke så stor rolle.

Edit: TOP GEAR FERDIGNEDLASTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M5 F10M er med!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sikkert km.stand kombinert med at det er sedan og at den ikke er svart/grå/hvit. Forstår veldig godt hvorfor faren din vil ha diesel og ikke bensin. For noen er det ikke verdt å bruke x-antall tusen mer på drivstoff for å kunne gi på uten kakling innimellom.

Hvorfor er ikke MLT optimalt? Leverer de en annen automatkasse med disse tilsvarende DSG? Kan nevne at vi hadde MLT i vår 03 A6, og den var et mareritt.

Skrevet

Han vil faktisk ha sedan :P Vi har hatt V70en siden 2008 og aldri hatt behov for det enorme bagasjerommet bortsett fra 2-3 ganger kanskje... Også ser sedan lekker ut.

Hmm, parkeringssensor bak er også kjekt...

Hvis Multitronic er et mareritt, så er det vel smartest å kjøpe med 1 års garanti fra Møllers e.l.? Neste modell opp med Tiptronic blir så sykt dyrt i forhold :/

Skrevet

Hva er forskjellen på MLT og Tiptronic? Det at MLT er en CVT-kasse som er forskjellen kanskje?

Jeg må si at jeg tviler på at det er samme MLT-kasse i denne A4en. Tviler på de har brukt samme kasse i over 10år. Og så mye problemer som det var med den gamle, så håper jeg inderlig at de iallefall har gjort noen endringer.

Skrevet

Etter det jeg forstår skal CVT være trinnløs... Men jeg kjørte den A6en i 4-5 dager, langt over 100 mil, og syns ikke den oppførte seg annerledes enn de andre automatkassene jeg har vært borti (noen er kjappere enn andre, men automat er jo automat)...

Hva forskjellen mellom vanlig automat og Tiptronic er, vet jeg ikke. Men vet forskjellen på F1 og DSG vs. vanlig automat, da...

Skrevet

Ja, vår MLT kasse var tinnløs. Altså når du tar kickdown, så legger motoren seg på et turtall. Farten stiger, men turtallet stiger ikke.

Skrevet

er såååååååååå kjedelig at top gear har så få episoder per sesong, og at det er så lenge i mellom hver sesong :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyeste m5 var med, og rallycross med e30 og e36 , sååååå kul episode, og ikke minst, kimmi raikkonen

gleder emg til neste helg, da begynner 2012 sesongen FORMULA 1 !!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D =D =D =D =D

Natta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Bruker rundt 1,1-1,2 blandet på min. Fikk den ned på 0.92 Bergen-Hemsedal Tror tallene dine passer rimelig greit.

Skrevet
Bruker rundt 1,1-1,2 blandet på min. Fikk den ned på 0.92 Bergen-Hemsedal Tror tallene dine passer rimelig greit.

525TDSA :D

Skrevet
Ja, vår MLT kasse var tinnløs. Altså når du tar kickdown, så legger motoren seg på et turtall. Farten stiger, men turtallet stiger ikke.

Mener jeg hadde det på audien jeg hadde nå sist...virka nesten som om kassa slura... defekt girkasse-syndrom :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...