Erebus Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Deilig bil fredrik! Det er jo den perfekte tromøy-expressen det der
VegarVS Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Deilig bil fredrik! Det er jo den perfekte tromøy-expressen det der hisøy*
wicky124 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 En kompis av meg lager en komposittbasert bilchassi med yamaha r6 motor..
Dirty Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Deilig bil fredrik! Det er jo den perfekte tromøy-expressen det der hisøy* jeg var på hisøya idag dårlig utvalg på rema
noekult Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Hva med girkassene i VW Passat da? DSG... 2007 modell... Trøbbel med de også...?
hermanoo90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Hva med girkassene i VW Passat da? DSG... 2007 modell... Trøbbel med de også...? Alle de over 140 HK har et problem med at DSG kassa ryker fordi de ikke tåler krafta. En kompis er mekaniker hos møller En kompis er selger hos møller. Alt over 140HK på DSG kassene , så ryker mange av dem. Man får det på reklamasjon siden det er en kjent feil. Men om man får det utenfor garanti tiden er jeg usikker på, da burde du ringe og høre med møller. Men ja, et kjent feil. samma kassa sitter også i golf.
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 jøsses fredrik90! nå lurte du meg og resten av gjengen her!Men den så veldig strøken ut Hehe! Takker Jeg fikk litt dårlig samvittighet Bilen er ganske strøken ja, litt smårust hist og pist samt en liten bulk i panseret. Elsker den litt sære og tunge følelsen man får i en eldre BMW, samt at man merker BMW har gått videre de siste åra også. Bilen er fast og fin å kjøre men tar svinger som en amerikansk bobil (195 brede vinterdekk da), ikke er den sprek heller men det forlanger jeg ikke fra en 1500 kilo tung bil med 150 hk og autolat Men det beste av alt, jeg skal holde den dønn orginal Deilig bil fredrik! Det er jo den perfekte tromøy-expressen det der Takker! Tenker du mener Hisøy- expressen, Tromøy er bannskap i ørene til oss Hisøyfolk
Erebus Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Deilig cruiser da! bare slenge den i D og slappe av... sette på litt Justin Bieber på spillern og cruise av gårde...hehe
noekult Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Nei... Faen så kjipt da. VAGina kan tydeligvis ikke lage automatkasser! Sjekket finn.no for E90 LCI xDrive 320dA av og til kommer de ned i 320.000 kroners klassen. Lurer på om vi skal gå og heller satse på det. Hva med girkassene i VW Passat da? DSG... 2007 modell... Trøbbel med de også...? Alle de over 140 HK har et problem med at DSG kassa ryker fordi de ikke tåler krafta. En kompis er mekaniker hos møller En kompis er selger hos møller. Alt over 140HK på DSG kassene , så ryker mange av dem. Man får det på reklamasjon siden det er en kjent feil. Men om man får det utenfor garanti tiden er jeg usikker på, da burde du ringe og høre med møller. Men ja, et kjent feil. samma kassa sitter også i golf.
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 jeg var på hisøya idag dårlig utvalg på rema Ja må si meg enig der Deilig cruiser da! bare slenge den i D og slappe av... sette på litt Justin Bieber på spillern og cruise av gårde...hehe Ja det er den, skulle bare hatt cruisecontroll Anlegget i bilen er kun noe orginalt med 6 eller 7 høytalere og i tillegg så har flere av høytalerene i bilen har tatt "permisjon" Få se om det er dårlig kontakt noen steder Justin Bieber er iallfall uaktuellt
VegarVS Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 sett på noe god gammel alabama i den kjerra der Fredrik, og ta deg en søndagstur til evje for å spise pølse i brød med softis til dessert.. da får du en fin tur
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Er det noe man burde vite om automatkassa til E82 118-120D? Er det samme i hele rekka på E9x?
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Gratulerer med ny bil Fredrik! Så pen og velholdt ut i motsetning til veldig mange e34'er
Anbefalte innlegg