Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Deilig bil fredrik! Det er jo den perfekte tromøy-expressen det der 8)

hisøy*

jeg var på hisøya idag dårlig utvalg på rema :wink:

Skrevet
Hva med girkassene i VW Passat da? DSG... 2007 modell... Trøbbel med de også...?

Alle de over 140 HK har et problem med at DSG kassa ryker fordi de ikke tåler krafta.

En kompis er mekaniker hos møller

En kompis er selger hos møller.

Alt over 140HK på DSG kassene , så ryker mange av dem. :) Man får det på reklamasjon siden det er en kjent feil. Men om man får det utenfor garanti tiden er jeg usikker på, da burde du ringe og høre med møller.

Men ja, et kjent feil. samma kassa sitter også i golf.

Skrevet
jøsses fredrik90! nå lurte du meg og resten av gjengen her!

Men den så veldig strøken ut :D

Hehe! Takker :) Jeg fikk litt dårlig samvittighet :wink: Bilen er ganske strøken ja, litt smårust hist og pist samt en liten bulk i panseret. Elsker den litt sære og tunge følelsen man får i en eldre BMW, samt at man merker BMW har gått videre de siste åra også. Bilen er fast og fin å kjøre men tar svinger som en amerikansk bobil (195 brede vinterdekk da), ikke er den sprek heller men det forlanger jeg ikke fra en 1500 kilo tung bil med 150 hk og autolat :wink: Men det beste av alt, jeg skal holde den dønn orginal :D

Deilig bil fredrik! Det er jo den perfekte tromøy-expressen det der 8)

Takker! Tenker du mener Hisøy- expressen, Tromøy er bannskap i ørene til oss Hisøyfolk :wink:

Skrevet

Nei... Faen så kjipt da. VAGina kan tydeligvis ikke lage automatkasser!

Sjekket finn.no for E90 LCI xDrive 320dA av og til kommer de ned i 320.000 kroners klassen. Lurer på om vi skal gå og heller satse på det.

Hva med girkassene i VW Passat da? DSG... 2007 modell... Trøbbel med de også...?

Alle de over 140 HK har et problem med at DSG kassa ryker fordi de ikke tåler krafta.

En kompis er mekaniker hos møller

En kompis er selger hos møller.

Alt over 140HK på DSG kassene , så ryker mange av dem. :) Man får det på reklamasjon siden det er en kjent feil. Men om man får det utenfor garanti tiden er jeg usikker på, da burde du ringe og høre med møller.

Men ja, et kjent feil. samma kassa sitter også i golf.

Skrevet

jeg var på hisøya idag dårlig utvalg på rema :wink:

Ja må si meg enig der :wink:

Deilig cruiser da! bare slenge den i D og slappe av... sette på litt Justin Bieber på spillern og cruise av gårde...hehe

Ja det er den, skulle bare hatt cruisecontroll :wink: Anlegget i bilen er kun noe orginalt med 6 eller 7 høytalere og i tillegg så har flere av høytalerene i bilen har tatt "permisjon" :wink: Få se om det er dårlig kontakt noen steder :) Justin Bieber er iallfall uaktuellt :wink:

Skrevet

sett på noe god gammel alabama i den kjerra der Fredrik, og ta deg en søndagstur til evje for å spise pølse i brød med softis til dessert.. da får du en fin tur ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...