Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passat CC er nydelig, men DSG kassene skal det være problemer med. Phaeton er kult som F, men er for gammel og for stor.

Til 320.000 kr. får man en helt ny Toyota Prius. Det er en bil han har kjørt og som han liker. Så får man Toyota service med på kjøpet og!

Skrevet
Passat CC er nydelig, men DSG kassene skal det være problemer med. Phaeton er kult som F, men er for gammel og for stor.

Til 320.000 kr. får man en helt ny Toyota Prius. Det er en bil han har kjørt og som han liker. Så får man Toyota service med på kjøpet og!

Til 320 000,- får man også en ganske grom ny Golf 1,6 TDI. Går vel så billig som Priusen, er bedre å kjøre, masse mer utstyr og det faktum at Prius er elendig på vinterføre pga framhjulstrekk og tung batteripakke bak. Kan faktisk ikke komme på noe posetivt om Prius, de er noe av det jævligste misfosteret som ruller på fire hjul. Folk som kjøper slike er så blottet for smak og estetisk sans som det bare går ann, stakkars mennesker sier jeg. Som de sier i Top Gear, "De har kun en ting å se fram til og det er å dø" :(

Skrevet

Fredrik90;

Flott at du plasserer far i den båsen, men du har et godt poeng angående en Golf med mye utstyr. Får jo garanti på DSG-kassen, i det minste...

Det med fremkommelighet om vinteren i en Prius er jeg nysgjerrig på.

Skrevet
Noen som har forslag til tekst på utstillings-skilter på E30`n? :)

Trenger du tekst da???

3xvcuu3nx80jz5nun9a1.png

Skrevet
Fredrik90;

Flott at du plasserer far i den båsen, men du har et godt poeng angående en Golf med mye utstyr. Får jo garanti på DSG-kassen, i det minste...

Ja man får jo disse Golfene med sportpakke med litt felger og DSG til rundt 320 000,- og da ser de faktisk rimlig friske ut synes jeg :) Er nok ikke Norges mest solgte bil for ingenting :wink:

Har aldri kjørt Prius selv (heldigvis) men min onkel hadde en som leiebil i vinter og tross nye piggdekk så sleit den med feste hvis bakkene ble for bratte og svingete.

Skrevet
Fredrik90;

Vålvå? De er jo greit prisa på brukten.

Skrevet

Da var garasjetråden min stengt ser jeg! Latterlig, var ment som ett tips til dere alle, men siden jeg selv jobber i bedriften som selger garasjene så var vel ikke det greit i det heletatt :)

Skrevet

Så synd, synes det var en fin tråd jeg selv om jeg ikke fikk benyttet meg av den :(

Jeg skulle forøvrig liksom jobbe hjemmefra i dag, men nå blir det til at jeg går ut og shiner E34en innvendig i stede! Mye gøyere det enn å utforme markedsførings kampanjer :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...