BimmerE46 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Ønsker meg nye sommerdekk, men det er dyrt... Spørs på størrelsen det da. Hva slags dimensjon trenger du? Mulig jeg kan hjelpe deg. Dumt å kjøre med sommerdekk uten bra med mønster, vannplaning er skummelt. Men hør fra deg dersom det blit aktuelt.
316 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Funka her og men bare no layout oppdateringer? Noe annet som skjer? Ja, kan låse opp telefonen med ansiktet ditt! Altså, telefonen kjenner igjen ansiktet ditt!
Robkill Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hvilken tlf er det best å bruke penger på i dag? Snuser litt på Galaxy S2 da jeg har S1 fra før av, men hvor lang tid tar det før det kommer en arvtager? S2 er jo ikke helt ny lenger den heller. HTC one X f.eks., noen som har testa den? Edit: Ser at HTC'n ikke er kommet enda...
noekult Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Ønsker meg nye sommerdekk, men det er dyrt... Spørs på størrelsen det da. Hva slags dimensjon trenger du? Mulig jeg kan hjelpe deg. Dumt å kjøre med sommerdekk uten bra med mønster, vannplaning er skummelt. Men hør fra deg dersom det blit aktuelt. 195/20-13 står det på dekket. Kan ingenting om dimensjoner og hva som passer, så jeg sier bare at det er dette jeg trenger
Robkill Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Ønsker meg nye sommerdekk, men det er dyrt... Spørs på størrelsen det da. Hva slags dimensjon trenger du? Mulig jeg kan hjelpe deg. Dumt å kjøre med sommerdekk uten bra med mønster, vannplaning er skummelt. Men hør fra deg dersom det blit aktuelt. 195/20-13 står det på dekket. Kan ingenting om dimensjoner og hva som passer, så jeg sier bare at det er dette jeg trenger Hmm, sjekk dekket på nytt du!
hermanoo90 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hvilken tlf er det best å bruke penger på i dag?Snuser litt på Galaxy S2 da jeg har S1 fra før av, men hvor lang tid tar det før det kommer en arvtager? S2 er jo ikke helt ny lenger den heller. HTC one X f.eks., noen som har testa den? Edit: Ser at HTC'n ikke er kommet enda... IKKE kjøp ny telefon nå 2.kvartals(april , mai, juni) telefonene er like rundt hjørnet Da kommer: Nye telefonene fra Sony: Sony Xperia S som blir den nyeste, på salg fra nå mandag HTC: kommer med 3 nye modeler toppmodellen er ganske nice Samsung galaxy S 3 skal komme til sommern. Jeg tipper samsung/htc vil komme med årets beste telefon i år. 2010 vant htc med desire, og 2011 vant samsung med s2. iphone kommer ikke før helt til neste høst. Jeg liker spesielt godt HTC sine telefoner. Har hatt den siste tiden: HTC Desire HTC Desire S HTC Sensation HTC Sensation XL Samsung Galaxy S2 Iphone 4 som du ser over, er jeg mest fan av HTC pga deres twist/versjon av android. Altså deres system oppå android, er så mye mer kreativt og underholdende enn IOS (med mindre jailbreaket) og samsung sitt touch wiz.
noekult Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hmm, sjekk dekket på nytt du! Haha, 195/70-13 var det ja ;p
Robkill Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hmm, sjekk dekket på nytt du! Haha, 195/70-13 var det ja ;p http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... nonse8.jpg Sikker på at det ikke er 195\70-14"? Hermanoo: Takk for svaret! Sikkert like greit å vente da S1'n overlever en stund til!
[space] Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Gjorde en knalldeal i sta! Kjøpte meg Primare i21 forsterker i titanfarge De blir gjerne solgt i løpet av et par dager når de ligger ute for 4000,- En gang i blandt blir det lagt ut noen til 3500,- og de forsvinner med en gang. Så hva kjøpte jeg den for? Den var annonsert til 1500,- ,men under en annen kategori, sammen med masse annet video utstyr. Når jeg kom så hadde han sittet en time og irritert seg over fjernkontrollen, som virka tidligere på dagen, og prøvd å bytte batterier osv. Siden den ikke funka fikk jeg forsterkern for 1200,- LOL! Fjernkontrollen bruker jeg ikke uansett, da den kan styres med Logitech harmonyen min Autosøk med mailutsendelse på finn er gull Nypris 11.000,- Pris før den ble faset ut i 2009: 6500,- MULIG den låter bedre enn Yamaha recieveren jeg kjøpte ny i 2001 for 3500,-
hermanoo90 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hmm, sjekk dekket på nytt du! Haha, 195/70-13 var det ja ;p http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... nonse8.jpg Sikker på at det ikke er 195\70-14"? Hermanoo: Takk for svaret! Sikkert like greit å vente da S1'n overlever en stund til! Bare hyggelig, jada den leverer bra den og =)!
hermanoo90 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Snart er det avgang til Schladming, skal ''våkne'' om 4 timer... kanskje på tide å begynne å pakke?
Azeton Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Noen her som vet om en kræsja E39 utafor sandefjord? lå i steinrøysa på 2hjul med skader overalt.. og det jeg anter som sjaffis satt ved siden av og så ut som han ikke hadde det så godt
hermanoo90 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 huffda, hørtes ikke bra ut.... tok du bilde? Inne på Parkeringsanlegget på jobben fant jeg denne F10'en parkert slik....... : Og ja... den traff og forble intill veggen....
Anbefalte innlegg