Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får du til det der med sensorer i fangeren? "Hva er edt som piper sånn!?!?" "DUNK" "Hmm, best å stoppe"

Skrevet

Robkill: Man ser dimensjonen på bildet..?

[space]: Gratulerer. Nå ble jeg misunnelig :) Hadde en I21 selv før. Har fortsatt den stålfjernkontrollen (som kostet 1600 kr.) her hjemme. Den er av så høy følt kvalitet at jeg neppe skal kvitte meg med den. Bare som utstillingsobjekt er den rååå!

Spist hjemmelaga kylling dryppet i curry-saus på spyd... Klarer knapt å røre på meg...

Noen som ser Anime her? Begynte akkurat på serien Death Note... Veldig kul!

Og der gikk 5500 kr. ut fra kontoen... Forsikring 1/2 år + årsavgift...

Skrevet

Ser ut som det står 13 på hjulene hans, men. Kanskje fra E12 eller noe lignende? Venter med å sette skilt på E30n til første juli så slipper jeg hvertfall de sure kronene...

Skrevet
Ser ut som det står 13 på hjulene hans, men. Kanskje fra E12 eller noe lignende? Venter med å sette skilt på E30n til første juli så slipper jeg hvertfall de sure kronene...

kommer du med veteranen til vallhall? men skal du ikke på E30 meet? siste dagene i juni? Eller blir det prøveskilt da?=)

Skrevet

E12 har også 14 originalt, alle de større modellene har 14 og opp.

Skrevet
Ser ikke den til min Note... Men det kommer nok :)

Også vet jeg ikke hvor mye det vil si for meg, som bruker en annen launcher enn Samsung sitt (helt annen layout, mye fetere)...

Note oppdatering til ICS kommer iløpet av par uker.. Men mye av funksjonene er like...

Skrevet
Oppdateringa på tlf min er monga.. Står bare at den ikke kunne koble til server...

har du lagt inn mailadressene dine / google-account? Tror det kreves for å få oppdateringene...eller var det samsung konto?

Skrevet
Så Wicky i sted i Jaguaren i sted. Looking good :)

abhe...NO u didnt? :P må jo blinke og tute og sånt så jeg også ser deg?Er som regel i min egen verden når jeg er ute og kjører og har noe å gjøre.. Lenge siden jeg har råna i oslo og sett på andre biler...

Skrevet
Hvilken tlf er det best å bruke penger på i dag?

Snuser litt på Galaxy S2 da jeg har S1 fra før av, men hvor lang tid tar det før det kommer en arvtager? S2 er jo ikke helt ny lenger den heller.

HTC one X f.eks., noen som har testa den?

Edit:

Ser at HTC'n ikke er kommet enda...

Som Hermano90 sa..vent litt..kommer mange nye tlf iløpet av par mnd.. S3 kommer vel til sommern...den tror jeg blir ganske så feit..

Hermano Kommer ikke iphone 5 før høsten 2013? Det var da veldig lenge til...

Skrevet
huffda, hørtes ikke bra ut.... tok du bilde?

Inne på Parkeringsanlegget på jobben fant jeg denne F10'en parkert slik....... : #-o

sco7mkrpp8drq8wfuapa.jpg

63gaomgp8fojor8x8nby.jpg

Og ja... den traff og forble intill veggen.... [-X

Det der er dagligdags parkering i Oslo.. folk ser ikke høye fortauskanter eller vegger... Virker nesten som om de stopper etter at de har truffet noe..og blir der...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...