///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Gamle eller nye versjone? Den nye tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Mr. Olestad? Kan du trykke opp et klistremerke for meg med litt kul tekst hvor det står "Kjør forbi - jeg har betalt!" ? Skal ha det bak på firmabilen Det kan jeg nok Mr. Dammen pm mål og andre ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Pink FLoyd Comfortably Numb - Pulse 1994Bare å lene seg tilbake, lukke øya og høre på verdens råeste gitarsolo noensinne lagd... Frysninger tvers gjennom beinmargen! Er det rart folk var rusa på 70 tallet og hørte på Pink Floyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Gamle eller nye versjone? Den nye tenker jeg... HELVETES JAPAN har nok overtatt gitt. Ingen Italian Job!!! 23.20 Gift to Japan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Gamle eller nye versjone? Den nye tenker jeg... HELVETES JAPAN har nok overtatt gitt. Ingen Italian Job!!! 23.20 Gift to Japan Går filmen senere i kveld? Står ikke noe på dekoderen min : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Nei, den går ikke senere. Faens japandrittet har tatt over! Fy faen, så jævli latterlig dårlig av TV2. Sug meg sakte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Faen, og så spiller Wig Wam i stede! herreguuud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Jeg er oppgitt... Dette er faen meg skuffende av TV2. Ikke en jævla beskjed om at Japan har tatt over en gang, bare WUPS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ødelegger lørdagsfilmen for beskjeder om Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Aaaaah... var jo den konserten ingen kom på også mener jeg å huske! Trine veldig sint. Hvorfor må man ødelegge en lørdagskveld med å sende sånt når det går 24/7 ellers i uken. Husk å stille klokka i natt gutar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Sendte epost til TV2 om at jeg var meget skuffet og forlangte å få se filmen ved en senere anledning ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 hjelper lite med konsert og elendig sang når martha sender over engler til Japan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Men hvorfor skal media blåse opp hvor de norske flyene bomber og ikke bomber. De har altfor lite å skrive om... spesielt den saken med 2 små barn som hadde tydeligvis kjærlighet ved første blikk på flyplassen/flyet. Sååååååå spesielt lizzm! Fint det 316 Har jeg en film å glede meg til senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 hmm...bladde kjapt igjennom avisa..og der stod det om de to barna..trodde det var sånn nyhet om at ett par møttes for MANGE år siden som barn og at de fremdeles var sammen..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Nei de var vel rundt 3 år gamle... Men Japan venter på et vesentlig kraftig jordskjelv som har et interval på rundt 120-140 år. Så faren er ikke over ennå fikk jeg høre. Nå er det 6 år på overtid, men time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg