M|Fjeld Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Jadda, så er det forskjell på hva folk har av økonomi da mann..
Clerion Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Hvorfor FAEN blir alle mine tråder stengt? XD Jævli irriterende, uten en beskjed om hvorfor eller noen ting. Sist denne: viewtopic.php?f=9&t=221176 Er ikke dette annet bil & motorprat så vet da ikke jeg!!!
Fredrik 90 Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Aha, moro. Pen bil, eller "objekt"? Tja, bortsett fra noen få små rustflekker hist og pist så vil jeg jo si at den bærer preg av godt vedlikehold opp igjennom. Mest fornøyd er jeg med interiøret som kun har minimal bruks-slitasje Greia er den at E34en skal "Avlaste" E90en litt fra all småkjøringa moderene dieselbiler ikke har godt av. Fra April så skal jeg også begynne i ny stilling på jobb og det innebærer litt kjøring til nabobyene og det er kilometer jeg vi spare treern for da den har fått for mange allerede
noekult Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Kan ikke tro at jeg betalte 50 € for en dokumentar (inkl. frakt), men nå sitter jeg her og skal kose meg i ca. 2 timer med BMW sitt offisielle dokumentar fra Nürburgring 24 timers i fjor (som jeg var og så ) - MÅTTE ha denne DVDen som "suvenir" Lave, brede racing-BMWer på Nürburgring vs. SLSer, R8er o.l., hohoho... FIGHT!
Jokkke Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Funker http://www.qwt.no hos dykk? Jupp, bruker Google Chrome..
Jokkke Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Prøv med ie eller ff da, om dere har! QWT.no funker på IE og..
flonoen Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Merkelig. Tror jeg har prøvd før uten at det har funket på den bærbare, men funket fint på den stasjonære, så er nok pc'en min som er litt tullete.
Anbefalte innlegg