wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Men så er jo din classick fra før da... Men er forskjell på å montere spoiler kontra felger også da... Joda Tar litt og litt over hele sommeren. Han ene på Ensjø-bilvasken ville kjøpe bilen av meg for et par dager siden. Da fikk jeg bare lyst til å beholde den enda lenger Du er der ofte ja.. Han duden som er skalla eller?
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Samme sa jeg om jaguaren... "neida ingen modifikasjoner" men blei visst litt mye likevel... Men din ser jo relativt bra ut så er vel ikke dumt å påkoste små godbiter Ja det blir fort sånn, men det er jo morro også E34en var mer strøken enn jeg først hadde trodde så da skiftet jeg litt mening kan du si, må bare finne noen M5 felger også nå så blir det topp Merket bare etter at vi hadde vært oppe på hustomta i går og hvor nøye jeg var med å fjerne gjørme og jord fra skoa før jeg satte dem inn i E34en, meningen med bilen var nettopp at vi ikke skulle trenge å være forsiktige med den. Nå får den heller like godt stell som E90en, og den har det godt Baller fort på seg når man først er smått igang Ja også er jo sånne oppgraderinger lite kostbart og da er det jo ennå gøyere. Til E90en så koster liksom bare nye interiørlister 4000,- og alt er så forbanna dyrt Men det blir jo litt til den også framover nå da... sjesker på pianolakk interiørlister og litt annet småtteri
noekult Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Men så er jo din classick fra før da... Men er forskjell på å montere spoiler kontra felger også da... Joda Tar litt og litt over hele sommeren. Han ene på Ensjø-bilvasken ville kjøpe bilen av meg for et par dager siden. Da fikk jeg bare lyst til å beholde den enda lenger Du er der ofte ja.. Han duden som er skalla eller? Ja, ligger jo rett ved siden av, koster 100 per vask og hvert 5. er gratis, what's not to like... Fikk min gratisvask i går, passa bra for lommeboka! Han høye/svære med tynn bart og stor kjeve
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Han er litt skremmende Jeg sparte opp gratisvaskene fra da de kosta 50kr... har vel ett par igjen..De blir ofte litt grinete når de vasker og jeg "betaler" med gratis vask
wicky124 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 kvittering er bare tull...ekstra papirforbruk...vi er miljøvennlige..vi liker ikke kvittering..
rublings Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Samme sa jeg om jaguaren... "neida ingen modifikasjoner" men blei visst litt mye likevel... Men din ser jo relativt bra ut så er vel ikke dumt å påkoste små godbiter Ja det blir fort sånn, men det er jo morro også E34en var mer strøken enn jeg først hadde trodde så da skiftet jeg litt mening kan du si, må bare finne noen M5 felger også nå så blir det topp Merket bare etter at vi hadde vært oppe på hustomta i går og hvor nøye jeg var med å fjerne gjørme og jord fra skoa før jeg satte dem inn i E34en, meningen med bilen var nettopp at vi ikke skulle trenge å være forsiktige med den. Nå får den heller like godt stell som E90en, og den har det godt Baller fort på seg når man først er smått igang Ja også er jo sånne oppgraderinger lite kostbart og da er det jo ennå gøyere. Til E90en så koster liksom bare nye interiørlister 4000,- og alt er så forbanna dyrt Men det blir jo litt til den også framover nå da... sjesker på pianolakk interiørlister og litt annet småtteri Du får gi en lyd om hvordan det går med kjørecomputeren. Har nemlig hørt litt forskjellige ting angående passform og hvilke funksjoner du får frem. På en annen side besto jeg fagprøven i dag Endelig sertifisert bilmekaniker! Deilig å være ferdig med utdanningen på papiret også Strøk først i september, så har den nye hengt over meg frem til i dag. Kan vel si at jeg føler meg 10 kg lettere ja
noekult Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Får dere med kvittering da eller? Får en fin stempel på klippekortet med signatur... Været er så jævla nice... I dag skal sommerdekka på, uten tvil! Originale BBS-felger, blir ikke kulere på en gammal BMW Noen lokale BMW-folk som vil møtes? Ps. Gratulerer rublings!
flonoen Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Champagne smaker ræv. Billigste musserende man kommer over er bedre.
Erebus Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Rublings, da blir du nye fastmekanikern på 190E`en min da eller?
Robkill Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Rublings, da blir du nye fastmekanikern på 190E`en min da eller? Da blir det ikke mye penger å hente!
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Du får gi en lyd om hvordan det går med kjørecomputeren. Har nemlig hørt litt forskjellige ting angående passform og hvilke funksjoner du får frem. Ja det var det store spørsmålet, men siden jeg har den lille kjørekomputeren så skulle det gå Folk bytter jo disse stadig. Gratulerer med fagprøven
Robkill Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Du får gi en lyd om hvordan det går med kjørecomputeren. Har nemlig hørt litt forskjellige ting angående passform og hvilke funksjoner du får frem. Ja det var det store spørsmålet, men siden jeg har den lille kjørekomputeren så skulle det gå Folk bytter jo disse stadig. Husk også at blinklyshendelen din skal byttes Gjorde dette på en e32, gikk fort å bytte. Dessverre, den hadde liten fra før og den nye ville ikke funke.. så jeg lot den ligge i 2 år før jeg til slutt kjøpte 535'n som da hadde en gåen computer! Passa meg ganske bra med andre ord
Anbefalte innlegg