Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går så fint så, bilen er veteran slik at jeg sparer penger på forsikring og årsavgift i steden :)

Det er noen av de beste argumentene mine ovenfor dama når jeg snakker om å kjøpe E24 :) I tillegg til alle koseturene sommeren igjennom :wink: Ett 100 prosent strøkent eksemplar i fra Tyskland er vel ikke akkurat noen tapsbombe heller hvis man tar godt vare på den :)

Skrevet
Hehe Robert. Store barn, små gleder..

Det ga meg en ganske så stor glede der og da :)

Mista dessverre lappen året etter det der, så lysten på herjing hver dag forsvant ganske brått :wink:

Skrevet

Til de som kjøper billigbiler og vraker de kort tid etterpå: Blir ikke det dyrt i lengden? Eller tenker man slik at pengene for omregistrering får man igjen når man vraker den, og det bilen koster er det man betaler for å ha det gøy?

Skrevet
Drit i det, gnukke og gnikke i garasjen. Kjøp deg en BRUKSBIL fredrik!

Ja men det er mye av kosen det også, polere og stelle med den :) Men det er klart at den skulle blitt brukt aktivt igjennom hele sommersesongen. Har en kompis som snakker om å kjøpe sent 60 talls Chevy Camaro så det kunne jo blitt noen roadtrips :wink:

Bruksbil er E34en det, stasbil er 325en :)

Skrevet
Skal du ha 123-bil så bør du skaffe deg en C123, og helst en 280 :)

DSC03995%20copy.jpg

DSC04000%20copy.jpg

Er ikke å forakte en w123 med senk og tidsriktige felger:

woerthersee_2006_4_177.jpg

Gamle tyske sedaner er tøft 8)

Jeg har coupe...bare 230 motor...

Skrevet

Trenger ikke å gni det inn wicky! Jeg vet hva du har og du vet jeg vil ha det :D

230 funker fint, men om man får valget går man jo så klart for en 280.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...