Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestille meg et sånn bensinkort

http://365direkte.digitalebilag.no/wip4 ... ?id=599770

Vi kan dessverre ikke innvilge din søknad om 365 Privat MasterCard.

Vi har en automatisk behandling av alle våre søknader som baserer seg på tidligere års ligningstall, eiendomsregisteret og kredittopplysninger

hva faen, må man være millionær før man får sånn kort eller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF fordel xtra er et bra kort.

Har kjøpt meg slike gauge rings til å sette på speedometeret.

Hadde i utgangspunktet tenkt til å gå for "satin silver", men jeg blingsa litt og nå sitter jeg her med et sett i chrome.

Det matcher jo dørhåndtaka.

Hva synes folket? Hva var levert originalt..?

bmw-m5-chrome-gauge-cluster-ring-rings-e39-e38-e53-x5_130469332421.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har originalt i min bil og er ganske sikker på at det er chrome ringer, synes hvertfall de jeg har hever interiørfølelsen betraktelig. Ser jo i tråden min hvordan det ser ut og muligens det står i utstyrlisten på første side om det er chrome ringer eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så sinna jeg blir...................

Er det rart biler blir stjålet i dette kontinentet eller?? Faen til amatører på Statens Vegvesen har jeg ikke snakket med på lenge (angående Fellalien som jeg prøver å finne ut om er stjålet eller ikke)! Henviser meg frem og tilbake og fraskriver seg jobben totalt (hvertfall på telefon!) - "det kan ikke vi hjelpe deg med".

Det er da nødt til å være en register en eller annen plass i dette landet der de sjekker sånt? Eller går kjøretøy rett gjennom tollen i Norge uten "tyveriavkreftelse"????

Håpløst! Betale så hinsides mange hundretusener i avgift også gidder dem ikke å hjelpe med noe så grunnleggende... Faens uengasjerte kontorrotter som ikke orker en dritt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en automatisk behandling av alle våre søknader som baserer seg på tidligere års ligningstall, eiendomsregisteret og kredittopplysninger

Ja, det tror jeg for både jeg og madammen fikk hvert sitt kort uten problemer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen ulemper med det kortet? Eller kan jeg bestille det kortet og kun bruke det som kredittkort (likt som mastercard) når jeg fyller bensin, så får jeg 3,65% rabatt på pumpepris også betaler jeg bare regninga jeg får fra det kortselskapet? Ingen utgifter eller noe dritt med det kortet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg for både jeg og madammen fikk hvert sitt kort uten problemer :lol:

Jeg ba ikke engang om å få det. De ringte og prakket det på meg. :lol:

@Spruddel: Det er sikkert en stiv rente, men så lenge du betaler ved forfallsdatoen så merker du ikke noe av denne. Det er heller ikke noe årsgebyr, transaksjonsgebyr el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...