noekult Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Ikke lett dette her. Slike regnestykker bunner alltid ned til "Det koster å være kar".
Erebus Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Du bør komme deg inn på boligmarkedet asap, drit i bil om du ikke har bolig. Det å leie bolig mens man betaler på billån hvor verdien stadig synker, det er å gi vekk penger.
rublings Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Du bør komme deg inn på boligmarkedet asap, drit i bil om du ikke har bolig.Det å leie bolig mens man betaler på billån hvor verdien stadig synker, det er å gi vekk penger. Dette er det jeg også kommer tilbake til. Har leieboere under oss, og de har bodd der nå i snart 6 år. Et kjapt regnestykke viser at disse har brukt 540.000,- over disse 6 årene. Dette er en barnefamilie som nå har fått sitt 3. barn. Får rimelig greit lån med den egenandelen. En annen ting er at jeg og damen sin situasjon er litt låst. Jeg er ferdig utdannet og begynner i full jobb denne uken. Hun er på arbeidsavklarings-penger fra NAV pga operasjoner. Har vært sykemeldt siden august i fjor, og kan være sykemeldt i alt fra 1,5 år til 3 år frem i tid. Er ikke så kjekt å bo hjemme til man er 23-25. Edit: Hun begynner altså i lære etter syke-perioden, noe som betyr at det går 2 år ekstra på minimal lønn. Vi snakker 6-8.000 i mnd. Pengene hun får nå er vel rundt 9.000,- i mnd. Ikke så lett å kjøpe leilighet med.
Erebus Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Mange som gjør det i Bærum og Oslo når de studerer da.
rublings Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Joda, men jeg studerer ikke. Kjenner trangen til å flytte ut av gutterommet er sterk. Skulle egentlig flytte ut i sommer, men damens operasjoner var ikke så vellykket. Noe drit å ikke kunne planlegge.
opasb Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 fikk telefon ifra stadsalg istad her ser dere nybilen min... MB 03 270cdi
316 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Medier: I 2006 ble han dømt til 16 års fengsel for NOKAS-ranet i Stavanger og ransforsøket på Postens Brevsenter i Oslo. Havnå forsøkte å slå inn bakruta i NOKAS-bygningen med slegge. Men vinduet var hardere enn ranerne trodde og måtte i stedet avfyre 113 skudd for å knuse glasset.Han sier han bare har sporadisk kontakt med noen andre i NOKAS-gjengen og ikke aner hvor resten av utbytte på 50 millioner er. Dette fascinerer meg veldig! Det er en eller annen Tosk(a) der ute som vet hvor disse kronene er gjemt!
Erebus Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 fikk telefon ifra stadsalg istad her ser dere nybilen min... MB 03 270cdi what the fuck
haybimmsen Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Kan en skrive Mail til bt om ombygging, eller må en inn til den lokale bt å hente skjema?
opasb Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 har feete felger fra min forje merce... bare å få på senk i tillegg..
Hansh Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Joda, men jeg studerer ikke. Kjenner trangen til å flytte ut av gutterommet er sterk. Skulle egentlig flytte ut i sommer, men damens operasjoner var ikke så vellykket. Noe drit å ikke kunne planlegge. Prøvd å snakke med banken og se hva dere kan få til av lån? Skader aldri å sjekke hvilke muligheter man faktisk har.
rublings Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Joda, men jeg studerer ikke. Kjenner trangen til å flytte ut av gutterommet er sterk. Skulle egentlig flytte ut i sommer, men damens operasjoner var ikke så vellykket. Noe drit å ikke kunne planlegge. Prøvd å snakke med banken og se hva dere kan få til av lån? Skader aldri å sjekke hvilke muligheter man faktisk har. Har vært arbeidsledig siden slutten av november, så jeg tror ikke det er så mye vits i enda. Flytter ikke ut i år uansett, men skal nok ta en tur innom de mot slutten av året kanskje, å høre angående billån og huslån. Egentlig var forrige uke helt kanon. Hatt mye som svirret rundt i hodet siden slutten av i fjor. Ingen jobb, strøk på fagprøven, nav rotet det til med dagpengene så har vært lite med penger. Forrige uke besto jeg fagprøve, surpriceparty ble arrangert for meg, jeg fikk ordnet opp med Nav og jeg fikk vite at jeg begynner å jobbe på fredag Sier vel litt om hvor fort alt kan snu
noekult Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Kan noen lage avatar av denne for meg? Prøv om denne funker, da... Edit: Vent, må prøve igjen, den ble visst for høy Gi meg 2 min...
Anbefalte innlegg