Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp, det er fordi du har feil filformat på den eksterne disken. OS X kan ikkje skrive til diskar som er formaterte med filsystemet NFTS. For å kunne lagre filer på den eksterne, må du først formatere den ved hjelp av Diskverktøy. Dette finn du under Programmer - Verktøy på MAC-en din. Då må du hugse å ta backup av alle filer på disken, for dei vil nemleg verte sletta når du formaterer.

Skjønner :)

Hva om jeg kjøper en flett ny og putter den i MAC`en ? Må jeg gjøre noe da? Vil ikke formatere den jeg har pga det som er der skal være der ;)

Skrevet
Her ser dere intervju med han luringen som for en tid tilbake "kjøpte" bilen som Kny hadde til salgs (E46`n)..!!!!

Kjenner det knyter seg i hele kroppen...

Alle bør merke seg denne karen.! Ikke lurt og la han kjøpe noe av dere.. Regner med alle husker hvilket styr det var med Kny, og flere med han.

Skrevet
Her ser dere intervju med han luringen som for en tid tilbake "kjøpte" bilen som Kny hadde til salgs (E46`n)..!!!!

Kjenner det knyter seg i hele kroppen...

Alle bør merke seg denne karen.! Ikke lurt og la han kjøpe noe av dere.. Regner med alle husker hvilket styr det var med Kny, og flere med han.

Kommentarer som legges til skal bli godkjent av opplaster først... Jævla dvergnisse, han skal ikke få slippe unna lurerier mot Bimmers-medlemmer!

Håper jeg ser han på gata en dag, skal dra han til siden med glede og spørre hva faen han holder på med.

Skrevet

Ser stadig vekk jenter på facebook advare mot han fordi han skyder de penger osv fra bildeoppdrag osv. Så han karen der er bare å holde seg langt unna. Husker godt hendelsen med Kny, hjalp han så mye som mulig oppi det hele og til slutt fikk han bilen igjen etter flere timers venting. Heldigvis

Skrevet

Jeg hjalp han også.. Skjønte med en gang hvem det var, siden den kroppen der har vokst opp i min kommune, og har sikkert 15-20 biler som han har gjort det samme med.. Så jeg ga en del opplysninger til Kny som gjorde at han faktisk klarte og berge bilen sin, samt få den tilbake.

Han har alltid sluppet unna med alt han har gjort, så derfor måtte jeg bare hjelpe han med ting som jeg kanskje ikke skulle opplyst om eller sagt noe om.. Blir bare så forbanna irritert på slik oppførsel..!

Skrevet

Det var mye bra hjelp herifra :) Husker du kom med mye viktig informasjon. Utrolig hvor mye hjelp man får herifra på slike saker. :applause:

Dæven, rundet over 4000 innlegg jeg.. Uff da :P

Skrevet

Kan e vær så snill få svar med noen her no?:P sitt å kika på 328 ifra Danmark og Tyskland, er det slik at sedan og touring er lik, med understell bremse girkasse motor, mens Coupe og cabrio er likt? Svar da!:) takk

Skrevet

Faen for en grim fyr, han ser jo helt rar ut! Husker Wicky la ut noen biler her av jævelen, skikkelig wonnebe Playboy :-& Tatt Hefner til etternavn å greier, for en stakkarslig fyr #-o Håper virkelig han handler bil av "feil" folk en gang og får skikkelig juling, sånne folk fortjerner ikke å ha det greit :evil: Som Sofa sier, håper han kommer å handler bil av meg :wink:

Bare å få spredd det så mye som mulig at denne fyren er en stor svindler og tjuvradd! Vi skulle samla oss hele gjengen å gått på døra hans :applause:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...