Clerion Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 "Ja, det har jeg." - Det var synd, for den blir ikke ferdig. AKKURAT Svarte at jeg egentlig hadde det. Da var alternativet at bremsene bak kanskje muligens kunne låse seg og forbli stående bga no platedritt på begge sider bak som var knekt Da blir jo svaret igrunn automatisk at det går bra!
rublings Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Hehe! Hadde godt selskap av naboens grå kattunge i stad mens jeg hadde av høyre bakdekk på E90en for å spraye WD 40 på en eller annen foring som knirker noe jævlig. Utrolig selskapsyke disse små nyskjerrige krabatene, satt ved siden av meg hele tiden og diltet etter meg rundt i garasjen Men jeg og "gråpus" fikk ikke fiksa ulydene så da blir det verksted neste, kan ikke kjøre rundt med en bil som høres ut som en horehus med dårlige madrasser Fikk i allfall bytta parklys pæra på E34en så noe får jeg til iallfall Prøvd å si det til deg Fredrik, er bare å bytte knirkeforingen Er disse vannskelig å bytte på e92 selv? min knirker også Jeg vet ikke om det er mye arbeid på e92, men jeg tror den har samme bakhjulsoppheng som de Mercedesene jeg har skiftet på. Tar ut bolten i foringen og så må du ha et spesialverktøy for å presse ut. Hvis ikke må du vel av med hele navet, og være litt kreativ med en tvinge elns.
Erik89 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 NRK er jo en del av denne kommunist staten, så du er vel ikke veldig sjokkert over at det er like firkanta som tittekassa du kjøpte? Igrunn ikke Problemet er at de ikke har lagt kryptering på nrk kanalene, dermed kan man få dem inn uten å ha kort i tven. Så lenge man kan ta inn NRK, må man betale lisens. En mulighet for å slippe lisensen, er å få en tv-reparatør til å plombere antenneinngangen/deaktivere tv-tuner modulen. Da får du en kvittering på det som du kan sende til nrk for å bevise at tven din ikke kan ta imot nrk lenger. De må ha ordna noe, for vi får ikke inn på hytta lenger. Og heller ei på tv´en min. Men det ordner seg ^^,
rublings Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Jeg fikk lisens i fjor fordi jeg hadde kjøpt tv med innebygget tuner. Sendte en mail om at jeg bodde hjemme, og ikke hadde tv-kanaler, så gikk det greit. Trikset er vel å få feks foreldre til å kjøpe tven.
316 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Da ble det liv i denne karen også! Bensinpumpa var tørket ut fullstendig og måtte ha litt sugehjelp for å fyre. Men så gikk den HELT strøkent i år, på alle fire! I fjor var det mye problemer. !
wicky124 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Skal få ut coupeen min også fra lagring iår...får se om den går knirkefritt
316 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Fikk hakeslipp av en Porsche nå. Definitivt det sykeste jeg har sett i år. Bilde kommer!
Anders92 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Men angående TV'ene.. Hvordan er det om man skal ha flere TV'er i hus? Har da aldri hørt om man må betale pr. stk? Si man kjøper en brukt TV med mottaker i da. Går det da an å "lure seg unna" NRK lisensen? Kan de eventuelt finne ut at det er en rakkar i f.eks Blåbærveien 2a som sniker unna lisensen?
FredrikE24 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Man betaler kun for en TV, det lureste er å få fardin eller mordi til å kjøpe/bestille Tven i sitt navn om de har TV fra før. I og med at de som selger Tver er pliktig til å melde fra til NRK om at du har kjøpt deg TV. Det som er viktig da, er å passe på denne karen:
316 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Årets breieste rumpe?! Fy faen, skvatt da jeg så den. Måtte legge meg bak og høre på lyden.
316 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Ja. Har aldri sett breiere hjul, tror jeg! Var virkelig bredt... Hehe !
Anbefalte innlegg