wicky124 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Alle som sendte friend requests på Fakebook... Beklager, men legger ikke alle og enhver til shiiiit as...utakknemlig! trekker tilbake venneforespørsel as!!!
M|Fjeld Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Dro en tur ned på Motorsenteret på Rud for å se til e34en til en kompis nå i sta.. Og der sto det faen meg to yngre gutter og skrudde som gale på kompisen min sin bil!!! Han ene hadde just nappa ut batteriet mens han andre lå på bakken og kåla med tåkelysa Dette var norske gutter i 15-16 års alderen.. Btw, fikk fatt i han som fikla med tåkelysa, etter en kort løpetur..
Julianv Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Dro en tur ned på Motorsenteret på Rud for å se til e34en til en kompis nå i sta.. Og der sto det faen meg to yngre gutter og skrudde som gale på kompisen min sin bil!!! Han ene hadde just nappa ut batteriet mens han andre lå på bakken og kåla med tåkelysa Dette var norske gutter i 15-16 års alderen.. Btw, fikk fatt i han som fikla med tåkelysa, etter en kort løpetur.. Latterlig at folk ikke klarer å la andres ting være ifred Men bra du fikk fatt i han ene da Håper du skremte han fra å gjøre slikt noen gang igjen
Julianv Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Det liker vi å høre! altfor få som blir tatt for slikt.. Håper de lærer seg å holde seg vekke fra andres ting..
noekult Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Min er kulere enn din Noekult Den serien kan ikke få nok anerkjennelse. Verdens absolutt beste serie.
liffi Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 tja.. da ser det ut til at det ble / Blir impilskjøp av en enkel banebil da. siden det er såsi null supraer ute på nettet til en fornuftig penge, blir det Nissan istedet har ikke sett så mange 300zx ratte rundt på bane. fungerer sikkert helt greit ! Grattis! Har alltid hatt lyst på en 300zx, og jeg holdte faktisk på å kjøpe en istedet for 540en. Er det da snakk om en importbil som ikke skal registreres? bilde? Import ja skal brukes kun på bane å leke seg litt med i sommer, så evt skremme litt mere hk ut av den i vinter !
316 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Fjeld... Du skulle holdt han du fikk tak i til han ga opplysninger om han andre. Aldri i helvete om jeg hadde latt han gå.
-Erik- Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Fjeld... Du skulle holdt han du fikk tak i til han ga opplysninger om han andre. Aldri i helvete om jeg hadde latt han gå. +1
316 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Så hadde jeg ringt etter backup mens jeg hadde de begge to. Man blir umenneskelig sterk i slike situasjoner.
Anbefalte innlegg