Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alle som sendte friend requests på Fakebook... Beklager, men legger ikke alle og enhver til :P

shiiiit as...utakknemlig! trekker tilbake venneforespørsel as!!!

Skrevet

Dro en tur ned på Motorsenteret på Rud for å se til e34en til en kompis nå i sta..

Og der sto det faen meg to yngre gutter og skrudde som gale på kompisen min sin bil!!! :shock::roll:

Han ene hadde just nappa ut batteriet mens han andre lå på bakken og kåla med tåkelysa :evil::evil:

Dette var norske gutter i 15-16 års alderen.. :roll: Btw, fikk fatt i han som fikla med tåkelysa, etter en kort løpetur.. :twisted:

Skrevet
Dro en tur ned på Motorsenteret på Rud for å se til e34en til en kompis nå i sta..

Og der sto det faen meg to yngre gutter og skrudde som gale på kompisen min sin bil!!! :shock::roll:

Han ene hadde just nappa ut batteriet mens han andre lå på bakken og kåla med tåkelysa :evil::evil:

Dette var norske gutter i 15-16 års alderen.. :roll: Btw, fikk fatt i han som fikla med tåkelysa, etter en kort løpetur.. :twisted:

Latterlig at folk ikke klarer å la andres ting være ifred :evil: Men bra du fikk fatt i han ene da :D Håper du skremte han fra å gjøre slikt noen gang igjen :P

Skrevet

Det liker vi å høre! altfor få som blir tatt for slikt.. Håper de lærer seg å holde seg vekke fra andres ting.. :D

Skrevet
tja.. da ser det ut til at det ble / Blir impilskjøp av en enkel banebil da. siden det er såsi null supraer ute på nettet til en fornuftig penge, blir det Nissan istedet :)

har ikke sett så mange 300zx ratte rundt på bane. fungerer sikkert helt greit !

Grattis! :D

Har alltid hatt lyst på en 300zx, og jeg holdte faktisk på å kjøpe en istedet for 540en.

Er det da snakk om en importbil som ikke skal registreres? bilde? :)

Import ja ;) skal brukes kun på bane å leke seg litt med i sommer, så evt skremme litt mere hk ut av den i vinter !

ebwj1j7k205uvnf7b5zt.jpg

Skrevet

Fjeld... Du skulle holdt han du fikk tak i til han ga opplysninger om han andre. Aldri i helvete om jeg hadde latt han gå.

Skrevet

Så hadde jeg ringt etter backup mens jeg hadde de begge to. Man blir umenneskelig sterk i slike situasjoner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...