Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snakker om E28en, 316.

*Dempere

*Fjær (ikke bestemt meg for type)

*Bremseskiver foran

*Bremseklosser foran

*Clutch

*Bakre bærearm foran

*Toppdekselpakning (eller hva det heter)

*Bremserør bak

*Rust i kanaler må fikses

*Forstillingsjustering

*Nye sommerdekk

Dette skal fikses ila. april (før vårtreffet) :) Er småpuss etter det og, men det vil ikke koste mye og det kan jeg ta selv ila. mai.

Høres ikke så ille ut da. Blir spennende å se hvor mye mer jeg må gjøre med E30'n for å få den EU-godkjent...

Skrevet
Snakker om E28en, 316.

*Dempere

*Fjær (ikke bestemt meg for type)

*Bremseskiver foran

*Bremseklosser foran

*Clutch

*Bakre bærearm foran

*Toppdekselpakning (eller hva det heter)

*Bremserør bak

*Rust i kanaler må fikses

*Forstillingsjustering

*Nye sommerdekk

Dette skal fikses ila. april (før vårtreffet) :) Er småpuss etter det og, men det vil ikke koste mye og det kan jeg ta selv ila. mai.

Høres ikke så ille ut da. Blir spennende å se hvor mye mer jeg må gjøre med E30'n for å få den EU-godkjent...

Blir vel en 10-20.000 kr. med arbeid, men jeg kan sikkert få 35-40.000 kr. for bilen etter at dette er i orden, så det plager meg ikke mye.

Lykke til på PKKen! Du tar vel med 2002en til vårtreffet? Det blir gøy, 1 mnd. til nå!! :D

Skrevet

Noekult: Hva het den DVD'en som handlet om universet? Kom på at du snakka om den tidligere her, nå som jeg sitter og ser på klipp på YouTube. Blir helt oppslukt over hvor kult universet er :D

Skrevet

Hjertelig :D Har sitti en god stund nå, med Big One, brus, sjokolade og sett på diverse klipp på YouTube. Alt om universet, og aliens. Haha. Blir så sykt fascinert!

Skrevet

Jepp. Brian Cox, som er programleder i DVD-serien (og Oxford professor), forklarer veldig bra - så man forstår mye mer enn tilsvarende Nat Geo programmer. Pluss at effektene er fra 2009-2010, så med Bluray og HD-TV er det helt rått å se på WOTU.

Skrevet

Hmm... Finn.no godtar ikke at man setter ut ett hjemmebrentapparat med kullfilter til salgs.. Pussig.

Skrevet
Hmm... Finn.no godtar ikke at man setter ut ett hjemmebrentapparat med kullfilter til salgs.. Pussig.

Legg det ut som vann destilleringsappatat da :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...