Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da ser det ut til at det blir kjøp av traktor av alle ting.

10k for en gammel haug med graver bak og skuff foran :P

er igrunn fornøyd om den holder et par uker med graving (sånn sett i forhold til leiepriser)

noen med erfaringer om åssen fordson major fra 50etellerannet er?

er vell kanskje av typen du må smelte for å drepe :P?

Skrevet

Har hatt 3 Majorer, tåler sånn bortimot det meste ja. Bare pass på at all olje er i rett nivå og ikke utgammel og full av vann.

Hva slags agregat er det på den? Hamm er det mest stabile som ble brukt på dem, men de fleste er full av slakk så noe presisjon finnes ikke ;)

Skrevet
Har hatt 3 Majorer, tåler sånn bortimot det meste ja. Bare pass på at all olje er i rett nivå og ikke utgammel og full av vann.

Hva slags agregat er det på den? Hamm er det mest stabile som ble brukt på dem, men de fleste er full av slakk så noe presisjon finnes ikke ;)

agregatet er av merke,ehhh, det er blått :shock: ? alt funker på det ivaffall bortsett fra ene støttebenet som lekker ved ene røret inn i sylinderen, men det er koplet bort for øyeblikket, så får se hva jeg gjør med det. alt funket ellers uten lekkasjer ivaffall,

tenkte å bytte olje før jeg bruker den, har noe ikke blitt gjort på noen år :P

hva slags olje anbefales?

Skrevet

Yes! Til og med fått med et par allergiske reaksjoner i lakken etter i vinter... :wink: Står beskrevet nærmere i tråden om bilen.

Her er en noe spesiell kjøreskole, tror jeg! :o

388350_2807641546790_1131215368_3034350_1967358742_n.jpg

390867_2807583985351_1131215368_3034333_687489712_n.jpg

404616_2807596265658_1131215368_3034337_973532573_n.jpg

Skrevet

agregatet er av merke,ehhh, det er blått :shock: ? alt funker på det ivaffall bortsett fra ene støttebenet som lekker ved ene røret inn i sylinderen, men det er koplet bort for øyeblikket, så får se hva jeg gjør med det. alt funket ellers uten lekkasjer ivaffall,

tenkte å bytte olje før jeg bruker den, har noe ikke blitt gjort på noen år :P

hva slags olje anbefales?

Felleskjøpolja holder i massevis.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...