S.Hafsmo Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Synes alle her skal kjøpe disse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... ounterId=6 Magisk pille som tar vekk 35% av forbruket ditt.
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hvis du tar 3 piller samtidig vil den produsere drivstoff.
Clerion Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Haha XD Genialt! Kjøper 10 Noen som vil kjøpe fuel?
Erik89 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Noen bilder fra turen på Bjorli her om dagen Deilig med ny puddersnø ^^, Mulig å satse skikkelig på hopp da
noekult Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Har funnet drømmetannlegen: http://www.praxis-loehlein.de/team.html
Julianv Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Haha sett den et par ganger før på nettet han vet hva ansatte han vil ha
janerik171187 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 da ser det ut til at det blir kjøp av traktor av alle ting. 10k for en gammel haug med graver bak og skuff foran er igrunn fornøyd om den holder et par uker med graving (sånn sett i forhold til leiepriser) noen med erfaringer om åssen fordson major fra 50etellerannet er? er vell kanskje av typen du må smelte for å drepe ?
knut_olestad Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Har hatt 3 Majorer, tåler sånn bortimot det meste ja. Bare pass på at all olje er i rett nivå og ikke utgammel og full av vann. Hva slags agregat er det på den? Hamm er det mest stabile som ble brukt på dem, men de fleste er full av slakk så noe presisjon finnes ikke
janerik171187 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Har hatt 3 Majorer, tåler sånn bortimot det meste ja. Bare pass på at all olje er i rett nivå og ikke utgammel og full av vann.Hva slags agregat er det på den? Hamm er det mest stabile som ble brukt på dem, men de fleste er full av slakk så noe presisjon finnes ikke agregatet er av merke,ehhh, det er blått ? alt funker på det ivaffall bortsett fra ene støttebenet som lekker ved ene røret inn i sylinderen, men det er koplet bort for øyeblikket, så får se hva jeg gjør med det. alt funket ellers uten lekkasjer ivaffall, tenkte å bytte olje før jeg bruker den, har noe ikke blitt gjort på noen år hva slags olje anbefales?
316 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Yes! Til og med fått med et par allergiske reaksjoner i lakken etter i vinter... Står beskrevet nærmere i tråden om bilen. Her er en noe spesiell kjøreskole, tror jeg!
knut_olestad Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Har hatt 3 Majorer, tåler sånn bortimot det meste ja. Bare pass på at all olje er i rett nivå og ikke utgammel og full av vann.Hva slags agregat er det på den? Hamm er det mest stabile som ble brukt på dem, men de fleste er full av slakk så noe presisjon finnes ikke agregatet er av merke,ehhh, det er blått ? alt funker på det ivaffall bortsett fra ene støttebenet som lekker ved ene røret inn i sylinderen, men det er koplet bort for øyeblikket, så får se hva jeg gjør med det. alt funket ellers uten lekkasjer ivaffall, tenkte å bytte olje før jeg bruker den, har noe ikke blitt gjort på noen år hva slags olje anbefales? Felleskjøpolja holder i massevis.
Anbefalte innlegg