M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Har aldri helt hatt sansen for Viper selv, den mangler noe.. Corvette Z06 derimot
flonoen Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Synes selv Viper er skamtøft, og ville mye før hatt en slik framfor en corvette basert på utseende. V10 byr meg heller ikke imot. Hvordan den er å kjøre, byggkvalitet og slikt, satt opp mot corvette, aner jeg ikke hvordan den kommer ut. Men den viperen over her hadde jeg ikke sansen for. Da likte jeg den/de forrige bedre.
noekult Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Den matt sorte var grom Det er gromme biler, men det sier ikke klikk... Altså, vekker ikke "MÅ HA" begjær slik en skikkelig sportsbil skal. Uansett, jeg er kvalm. Amerikanerne får M5 til 500.000 NOK Vi får knapt 520d for den prisen..... http://www.autoguide.com/auto-news/2012 ... 06995.html Sukk. Får trøste meg med at selv svenskene må opp i 1.000.000 SEK/NOK for å kjøpe grombilen, så det er ingen volummodell uansett...
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Drømmebilen min er viper rt/10, synes fronten er noe tøffere på srt/10, ser litt nyere og større ut, men rt/10 er ufatterlig grom med tanke på flipfront, lav og brei, 13" bredde på bakfelgene org. Og at instrumentene ligger i bue rundt rattet mens du sitter godt plassert i en dyp bøttestol bak et monster av en motor!
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Vi bor i et jævla avgiftland, der det finst regla for alt mulig vas å faenskap, tror mykje kunna vært annerledes her..
wicky124 Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Er vel flaut å kjøpe 520D i usa...om den i det hele tatt er tilgjengelig der borte...
Julianv Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Noen fra bergen som er med på en pils ikveld?! Rastløøøøøs... Alle er jo på ferie
noekult Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Er vel flaut å kjøpe 520D i usa...om den i det hele tatt er tilgjengelig der borte... Ja, de kjører vel rundt i Hondaer, Hyundaier og Infinitier med ca. 300 hk fra store V6ere, så en rekkefirer diesel med under 200 hk i en BMW hadde de bare ledd av, sannsynligvis...
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Litt rart at alle blir boende her når vi har så mye rare regler, osloborgere fikk jo en "fin" nyhet nylig, det skulle gå fra 60km/t i miljøfartsgrense, til 80km/t som egentlig er fast, men nei da, miljøfartsgrense er noe piss de ikke har lov til, så da satt de fast fartsgrense ned til 70km/t. Som om det hjelper på astmatikere og miljøet? De vil jo forby dieselbiler i rushen i Oslo også, det som var så superbra ifølge dem selv for kun få år siden!
eeikenes Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Da var grillen dratt fram i det ''fine'' været i stavanger idag! Slik må til når kjøkken, stue og gang pusses opp
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 grilla i går jeg, riktig nok med el-grill siden kullgrill ikke er lov i blokk, men det ble godt alikevel
Jordfræsar Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Da ble det malt et rom i dag også... Stua står for tur i mårra! Harru solgt minien din?
316 Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Å fy faen, det så jo ikke særlig digg ut heller! Nei, jeg har den enda! Jon skal prøve å selge den for meg etter jeg har fått skilt på E30'n.
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Mangler jo kjøttet på bildet så jeg nå, men fy flate så digg det var, all ære til frøkna som stelte istand
Anbefalte innlegg