Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Innvendig har jeg lyst til å skifte ut navi kontrolleren til den nye som kom i 2009 var det vel. Men da må man ha siste software, og det kan koste litt om den må oppgraderes.

Det samme kunne jeg tenke meg å gjøre på E90en, få bytte til samme software som LCI. Men jeg vet hverken pris eller hvordan det gjøres :?

Skrevet
Innvendig har jeg lyst til å skifte ut navi kontrolleren til den nye som kom i 2009 var det vel. Men da må man ha siste software, og det kan koste litt om den må oppgraderes.

Det samme kunne jeg tenke meg å gjøre på E90en, få bytte til samme software som LCI. Men jeg vet hverken pris eller hvordan det gjøres :?

Bavaria ordner saken f.eks. Men jo mer utstyr jo lenger tid tar det. 2-3000 om jeg ikke husker helt feil. Er ikke kjent om de kan bare oppdatere navi delen separat fra de andre for å redusere tid og penger. Men det skal jeg finne ut. Nysgjerrig på det selv.

Skrevet

Nydelig med E82, Fræsarn :D Har så lyst på det selv! Sikler etter å få kloa på en fin 123D fra Tyskland, men da enten Coupe eller 3 dørs. Får se hva som skjer. Først bli ferdig med E92'en :)

Regner med det er 120D du har?

Skrevet
Nydelig med E82, Fræsarn :D Har så lyst på det selv! Sikler etter å få kloa på en fin 123D fra Tyskland, men da enten Coupe eller 3 dørs. Får se hva som skjer. Først bli ferdig med E92'en :)

Takk for det :) 120D er helt korrekt. Jeg ville ha noe mindre og mer lekende ;) Også må man pynte byen her med en bil som de færreste har. Kun 1 til i hvit i området.

Skrevet
Mail fra NAF.

Ny årspremie på vogna..

Var kr 8 249,-

Nå kr 9 484,-

25000km og 70%.

Surt.

Sjekka Gjensidige på nett nå, for det var de jeg skifta fra. Nettprisen ble over 12 lapper...

Gjensidige har gitt meg en solid overhøvling med en hard trekjepp i år. M3'en steg først med 11 000kr, fikk den ned 2 000 av den prisen, e34'en og sykkelen steg hver med 3 000. Altså en økning på 15 000 fra i fjor. Grunnen var at jeg meldte flytting fra Voss til Bergen.

Oppdaget like etterpå at gjensidige annonserte med boliglån til 3,35% nominell rente, mens mi rente for akkurat samme type lån er 3,55%. Sendte de en sur mail om det kun var fokus på nye kunder, og om de gav totalt faen i eksisterende totalkunder. Fikk et standardsvar, med en beskjed om at renta mi kom til å endre seg over påske.

Har lyst å bytte til lokalbanken, men de ville ikke engang forsikre en a3 1.8t på meg så tør knapt spørre om en yzf 1000 og en m3. Får bare handle inn vaselin og leve med gjensidige.

Skrevet

Takk for det :) 120D er helt korrekt. Jeg ville ha noe mindre og mer lekende ;) Også må man pynte byen her med en bil som de færreste har. Kun 1 til i hvit i området.

De er ganske så fete og. Syntes det ser ut som en barsk lillebror av E92'en egentlig. Dog, mer go-cart :D

Naboen her har en hvit 3-dørs 123D :) Er visst en helt konge bil :)

Skal visst være ganske morsomme de altså. En chip der, så får du jo en del NM, og med 204 hk fra før, i den lille fjerten av en bil, går det nok greit :)

Skrevet

Ja var en som hadde tunet sin 320D med manuell og fikk merkbar forskjell. Bedre respons og lengre drag. Men jeg skal nok ikke gjøre noe med min. Hvis det skjer tar jeg kontakt med TRF her inne.

Skrevet

Skal visst være ganske morsomme de altså. En chip der, så får du jo en del NM, og med 204 hk fra før, i den lille fjerten av en bil, går det nok greit :)

Ja det er en fantastisk motor, har kun kjørt den i X1 23d og det farta godt ja :) Med Autopower CTC software så får man 239 hk og 460 nm ut av 123en, helt greit det i en slik bil :wink:

I følge bsr "får" jeg 223Hk og 407Nm. (Med en klype salt er anbefalt.)

Kjør på! er verd hver krone :)

Skrevet

Hehe... time will show!

Lurte på en ting. Bestilling fra koed. Blir f.eks felger levert på døra? Og hvis man bestiller ferdig lakkert sideskjørt. Er det fabrikken som lakkerer da?

Skrevet

I helvete. Såpass ja! Skal ikke kødde med været i helvete asså! Tror jammen jeg maler stua i natt... Så blir det digg å våkne i morgen til nymalt stue i stedet for å måtte begynne med det da! Yes or no?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...