bmw black jet Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Dagens råeste politimann Kom kjørende nedenfor alx.kiellandsplass hvor det var stor kontroll idag. Første tanken som slo meg var faen så typisk på fredag den 13. Jeg blir selvfølgelig stoppet midt i veien der og drar ned ruta. Her er dagens kommentar fra politibetjenten "faen du har jo så sota ruter så jeg så ikke at du hadde på beltet bare kjør videre du"
-Roger- Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Hvem som er i Hammerfest og vil drikke øl med meg i dag da?
spruddel Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Den var du heldig med Kjører jo forbi der annenhver dag til skolen, aldri sett kontroll der. Hvordan får de plass til det? Må jo bli JÆVLIG mye kø som det alltid er? Godt det finnes noen kule politifolk
hermanoo90 Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Dagens råeste politimann Kom kjørende nedenfor alx.kiellandsplass hvor det var stor kontroll idag. Første tanken som slo meg var faen så typisk på fredag den 13. Jeg blir selvfølgelig stoppet midt i veien der og drar ned ruta. Her er dagens kommentar fra politibetjenten "faen du har jo så sota ruter så jeg så ikke at du hadde på beltet bare kjør videre du" haha konge! men har du ulovlig sot eller ser det bare mørkt ut?
flonoen Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Jeg bruker la det renne til det kun er litt igjen i koppen, så bare etterfylle med fersk til det kommer på hjula. Tømmer du hele driten så blir det bare masse luft. Blir det ikke litt blandings av ny og gammel da? Gjør kanskje ikke noe om man skal bytte mellom halvgammel væske til ny av samme type/kvalitet, men om man f.eks skal gå fra dot3 til dot5.1 eller noe sånt? Er det helt heldig?
Ostnes Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Finnes det ingen datingsider på nettet der alle de råbra damene jeg ser i trafikken iløpet av en dag er samlet?
Julianv Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Jeg bruker la det renne til det kun er litt igjen i koppen, så bare etterfylle med fersk til det kommer på hjula. Tømmer du hele driten så blir det bare masse luft. Blir det ikke litt blandings av ny og gammel da? Gjør kanskje ikke noe om man skal bytte mellom halvgammel væske til ny av samme type/kvalitet, men om man f.eks skal gå fra dot3 til dot5.1 eller noe sånt? Er det helt heldig? Jo det blir det som oftest. Men man skal ikke bytte fra Dot3 til noe annet, da bilen skal ha det som står i boken Som oftest Dot 4 på litt eldre bilder, men Dot5 og 5.1 på nyere er ikke helt uvanlig selv om de fleste holder seg til Dot4 Jeg pleier bare å suge ut ca 1-2 dl fra hver calipper og fyller på til det er på maks Trenger heller ikke noe som helst verktøy egentlig. Er jo bare å åpne og vente Tar dog litt tid
flonoen Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Men dot3 duger vel ikke på banebil f.eks? Da må man jo gjerne ha en bremsevæske som tåler litt mer varme. Etter et kjapt google-søk: You can put DOT 4 in place of Dot 3 but not the other way around. Note DOT 5 is completely different and is silicone based, it is not compatible with DOT 3 and 4 systems og fra wikipedia: DOT 3, like DOT 4 and DOT 5.1, is a polyethylene glycol-based fluid (contrasted with DOT 5, which is silicone-based).
knut_olestad Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Jeg bruker la det renne til det kun er litt igjen i koppen, så bare etterfylle med fersk til det kommer på hjula. Tømmer du hele driten så blir det bare masse luft. Blir det ikke litt blandings av ny og gammel da? Gjør kanskje ikke noe om man skal bytte mellom halvgammel væske til ny av samme type/kvalitet, men om man f.eks skal gå fra dot3 til dot5.1 eller noe sånt? Er det helt heldig? Hell forsiktig i ny, da blir den gamle liggende nederst og forsvinner når du pumper gjennom. Dodge generelt?
bmw black jet Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Den var du heldig med Kjører jo forbi der annenhver dag til skolen, aldri sett kontroll der. Hvordan får de plass til det? Må jo bli JÆVLIG mye kø som det alltid er? Godt det finnes noen kule politifolk Jeg kom nedenfra og på vei oppover stod de i fotgjengerfeltet og tok bilene inn på den lille plassen til høyre.
Janthomas Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 passa fint å sprekke bunnpanna på horten-moss ferja !
Anbefalte innlegg