Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Godkjent bygge? :)

Dette er den andre av to 150i med e39 m5 v8, bygd av Hartge. Om den norske er godkjent vet jeg ikke, men skulle tro det da Hartge står bak.

Men denne har E92 M3 V8 maskin i seg, og bygget av SS Performance. Så det er ikke Hartge. Den går her i Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den bygget av SS da?

Han ene på bilsalongen sa det når vi møtte han der, at den var ombygd i tyskland? :-o

Den er ei godkjent.

SS Performance kaller den for SSP 1M, så jeg vil tro det er de som har bygget den. Førpremiere for BMW 1M, så utstiller de denne som er den ultimate 1M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den bygget av SS da?

Han ene på bilsalongen sa det når vi møtte han der, at den var ombygd i tyskland? :-o

Den er ei godkjent.

SS Performance kaller den for SSP 1M, så jeg vil tro det er de som har bygget den. Førpremiere for BMW 1M, så utstiller de denne som er den ultimate 1M.

Men da så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, den originale det der :) Den som sitter i E46 med full navi hvertfall, lurer på om den kom på facelift E39 også ;) Litt ulogisk betjening i starten, men vender seg fort til det. Selvfølgelig ikke like utviklet og bra som den nyeste iDriven, men nesten like god som første iDrive føler jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som aner hvordan føre er oslo - trondheim? Skal kjøre om Rena og nordover. Hører at været i bartebyen er mer vinter enn før ;) Glatt og hålkete!

Det er grisete og kaldt (under 0) i Trondheim for tida. Antar at det er grisete et stykke sørover også. Er mer vinter ja enn vår. Drittlei!

Takk takk... i morgen er det meldt mildvær i bartebyen så regner med at det går fint :) Også får dere 4 pluss på torsdag. Jeg tar med meg varmere vær skjønneru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...