wicky124 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Og en ting til..Hvorfor i all verden går det ikke an å laste opp bilder fra paint og over på bimmers sin bildeserver?Ikke på photobucket heller...finner ikke filen engang... Kul tegning... Vedr. problemer med opplasting av filen. Sjekk at filtypen er .jpg/.jpeg og ikke f.eks .bmp ahaa...får endre litt navn... håper det holder for neste gang..
Fredrik 90 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 men om noen av det du gjør går utover syklisten, på en dårlig måte, kan du ende opp med å betale! Ja det er klart! Men hadde jeg f eks ikke klart å bremse og kjørt i syklisten jeg hadde en konfrontasjon med på Søndag, så hadde jeg fire viter i bilen på at han plustelig svingte ut i veibanen i det jeg kom og skulle til å kjøre forbi. Helt uten å gi tegn en gang, han oppførte seg om han eide veien
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Det er nettopp det du da IKKE gjør, du blir tvunget til å vente til det er klart Jeg liker ikke å bli tvungen av noen som ikke har grunn til å tvinge meg, vil jeg forbi så kommer jeg meg forbi om jeg vil. Det kan jeg bare love deg! I værste fall så går det værst utover syklisten, i værte fall så får jeg noen riper i spilet og forskjermen Dere står ikke så veldig høyt på lista, myke trafikanter som dere er Edit: Hehe! Likte tegningen din wicky Kan fort bli dyrt det Men som du skriver tidligere her, om hendelsen på søndag er dette ting jeg som syklist tar sterk avstand fra.. Sykler på gangvei når den er i god nok stand(noe den sjeldent er), mye hull og dumper som tar knekken på hjula våres(som koster xxxxxx antall kroner)
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Vegvesen og politi må ikke hanskes med dere til daglig i trafikken... Skjønner ikke hvor logikken din er... Men se min fabelaktige tegning under...: Hvilken forbi kjøring går fortest? Og en ting til..Hvorfor i all verden går det ikke an å laste opp bilder fra paint og over på bimmers sin bildeserver?Ikke på photobucket heller...finner ikke filen engang... Lite som skjer på jobb?
asv Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Jeg har maange mil på sykkel oppigjennom årene, og har alltid benyttet meg av gangfelt der det har vert tilgjengelig. Må jeg mot formodning sykle på vei så sykler jeg som at jeg låner veien av bilistene, og prøver å ta minst mulig plass.. Å skryte på seg å være "semi-pro", (som i utgangspunktet bare er en gjeng antagelig middelaldrende idioter som har handla seg kondomdress og den dyreste sykkelen de fant) er ingen unskyldning for å være til hinder for andre i trafikken. Folk skal få sykle, men det heter ikke bilvei for ingenting. Det finnes garantert relativt øde veistrekker alle steder i Norge som er flott brukbare til å mosjonere seg på, men da har dere kanskje ikke det publikummet man får av å sykle midt på mest trafikkerte hovedveien?
hermanoo90 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Haha, om du virkelig taler semi-pro syklisters mening så burde du ha litt større innsikt i veitrafikkloven. Kjære paragraf 3 sier at man ikke skal være til unødig hinder for andre trafikkanter, noe syklister ofte er. Gangfelt og sykkelsti bør benyttes der det er tilgjengelig! Syklister har lov til å benytte seg av gangfelt også, men har da riktignok vikeplikt for gående... dere har da vel ikke vondt av å slakke ned å ligge bak noen minutter om dere havner bak noen gående som tar mesteparten av gangfeltet? Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk
hermanoo90 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 De kan ikke vike for gående, men vi må vike for dem.. aint this a ...!
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Skrev tidligere at jeg bruker minst mulig tid på Hovedveien.. Foretrekker øde lande/fjell veier som er bilfrie
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 De kan ikke vike for gående, men vi må vike for dem.. aint this a ...! Hvem sier/påstår dette?
asv Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 De kan ikke vike for gående, men vi må vike for dem.. aint this a ...! Hvem sier/påstår dette? Tusenvis av syklister som ligger forran meg i veien med gangfelt 1 meter til høyre for seg sier dette.
-Erik- Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 men om noen av det du gjør går utover syklisten, på en dårlig måte, kan du ende opp med å betale! Jeg har maange mil på sykkel oppigjennom årene, og har alltid benyttet meg av gangfelt der det har vert tilgjengelig. Må jeg mot formodning sykle på vei så sykler jeg som at jeg låner veien av bilistene, og prøver å ta minst mulig plass.. Å skryte på seg å være "semi-pro", (som i utgangspunktet bare er en gjeng antagelig middelaldrende idioter som har handla seg kondomdress og den dyreste sykkelen de fant) er ingen unskyldning for å være til hinder for andre i trafikken. Folk skal få sykle, men det heter ikke bilvei for ingenting. Det finnes garantert relativt øde veistrekker alle steder i Norge som er flott brukbare til å mosjonere seg på, men da har dere kanskje ikke det publikummet man får av å sykle midt på mest trafikkerte hovedveien? Huff.. Jeg gir opp Tror det er lurt:)
hermanoo90 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 men om noen av det du gjør går utover syklisten, på en dårlig måte, kan du ende opp med å betale! Jeg har maange mil på sykkel oppigjennom årene, og har alltid benyttet meg av gangfelt der det har vert tilgjengelig. Må jeg mot formodning sykle på vei så sykler jeg som at jeg låner veien av bilistene, og prøver å ta minst mulig plass.. Å skryte på seg å være "semi-pro", (som i utgangspunktet bare er en gjeng antagelig middelaldrende idioter som har handla seg kondomdress og den dyreste sykkelen de fant) er ingen unskyldning for å være til hinder for andre i trafikken. Folk skal få sykle, men det heter ikke bilvei for ingenting. Det finnes garantert relativt øde veistrekker alle steder i Norge som er flott brukbare til å mosjonere seg på, men da har dere kanskje ikke det publikummet man får av å sykle midt på mest trafikkerte hovedveien? yeah buddy you teeeeeelllll them!!!
Anbefalte innlegg