Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var der en stund tror jeg.. Ihvertfall til klokka 20.00 ? Stod ved Bmwene der ;) Like ved Poloen :P

Noen som oppdaget at man ikke fant dassen der ? :P Jeg fant den ikke :S

Skrevet

Noen som har noen tips for å få arbeidsdagen til å gå fortere? Har ca. 8 timer å slå ihjel. Underholdning til rådighet: Smart telefon. En kaffe kopp. Snus.

Skrevet
Noen som har noen tips for å få arbeidsdagen til å gå fortere? Har ca. 8 timer å slå ihjel. Underholdning til rådighet: Smart telefon. En kaffe kopp. Snus.

Av egen erfaring så vet jeg at det å jobbe bruker å få tiden til å fly :P hater å ikke ha noe å gjøre på jobb..

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Skrevet

Da var E90en levert hos Bavaria for sin årlige service :) Ble ikke noen servicetur til Tyskland i år heller gitt, er så lettvint å bare levere og hente bilen rett borti her :wink:

Skrevet
Da var E90en levert hos Bavaria for sin årlige service :) Ble ikke noen servicetur til Tyskland i år heller gitt, er så lettvint å bare levere og hente bilen rett borti her :wink:

når kommer 520`n inn da ? ;)

Skrevet

når kommer 520`n inn da ? ;)

Nja, den er jo så gammel så den tar jeg nesten servicen på selv tror jeg :wink: Men skal aldri si aldri, dere er jo gode på pris også på så gamle biler har jeg hørt :)

Skrevet

hehe, ta den servicen selv, den er jo igrunn veldig lett.. litt moro å gjøre ting selv på gamle biler :)

Skrevet

Hehe, problemet er at det er ingenting å gjøre på jobb. Tiden går sakte. Slår jeg av telefonen har jeg faktisk ingenting å gjøre. Finn.no er fint tidsfordriv på jobb. :)

Skrevet
hehe, ta den servicen selv, den er jo igrunn veldig lett.. litt moro å gjøre ting selv på gamle biler :)

Tror nok det blir sånn ja, forrige eier har visst "rota" bort serivceheftet til bilen også (rote hue) :roll: E34en er jo veldig enkel å skru på, iallfall det lille jeg har skrudd på den :wink:

Skrevet
Tatt ut BMWen idag og fått tatt en real vask.

Forøvrig er Wicky nettopp blitt observert i Ski i sin blå Löwer Benz E500.

006d6d6ppwm1cn449mv6.jpg

var nok ikke meg men en kompis...Merca er forøvrig solgt.. 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...