Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter mer med endel ulyder bak derifra, dvs det er ingen ulyd ved svak gass, endel i høy hastighet, høres nesten ut som når man kjører på de "våkne opp" linjene langs e6, og når jeg slipper gass så høres det ut som om jeg har motorbrems!

Kom etter jeg byttet diff, lurte derfor om den kan skyldes for mye olje?

Skrevet
SPØRSMÅL: Hva kan skje om man fyller for mye diff olje?

Sprenger simmer-ringer sånn at det begynner å leke olje. Lager blir øydelagd av for mykje olje, legger seg ikkje olje-film imellom.

Bedre med litt lite olje.

Skrevet
sliter mer med endel ulyder bak derifra, dvs det er ingen ulyd ved svak gass, endel i høy hastighet, høres nesten ut som når man kjører på de "våkne opp" linjene langs e6, og når jeg slipper gass så høres det ut som om jeg har motorbrems!

Rister bilen?

Skrevet

Rister bilen?

Nope!

Skrevet

Lager i diffen eller dårlig overhaling, skifta lammeller ?

Skrevet

Liker at det er fargeforskjell selv på illustrasjonsbildet. :mrgreen:

Blir litt sprekare og kulare då sjølvsagt! Berre sjå på dei gamle Toyota videoane frå 80-90 tallet.

Skrevet

Noen her som tilfeldigvis har tilgang til database over bildeler eller kan hjelpe meg litt??

En kompis får opp en feil som heter P0190 på sin Peugeot 2.0HDI motor. (2001mod).

Googler litt og finner ut at det er "Fuel Pressure Regulation - Pressure Coherence", men beskrives mest med ""Fuel Pressure Sensor Circuit Malfunction"..

Noen som kan hjelpe oss og finne ut hvor på motoren den står? :)

Skrevet

Kjøpt meg båt i kveld, for sånn ca 5 min siden. :-) -67 mod 13" Skibsplast Sportmann De Luxe. :-)

Nå må jeg finne meg en "gammal" BMW som jeg kan trekke den med. :-)

d1twz7es1o2l9ngc9h39.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...