Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gud, Canal digital er tilbakeståendes.. Har slete med tregt nett siste ukene, og når jeg spør de så er det eneste de klarer å si til meg: Har du skrud av og på modemet? Har du koblet deg direkte til modem? Nei selvfølgelig har jeg ikke prøvd dette :facepalm: ... Jeg gidder ikke betale for 70mbps når jeg får 4.. :P

EDIT: Nei nå har jeg jo ville 7 mbps! Totally worth the money. yay :P

Da har de faktisk sagt at de skal sende ut en tekniker en av de neste dagene! :o Unbelivable! :D

Ehheee. Tror ikke du skal forvente så mye :) Må nok vente i 3mnd på den teknikern. Måtte ringe 4 ganger for å få noen til å komme å installere parabolen min, hver gang snakket jeg med en ny, han kunne bekrefte at jeg hadde ringt før og spurt, men at det ikke var registrert noen jobb :P

Uheldig dere er da. Her får man tekniker dagen etter som regel og hastigheten er på topp. ;)

Skrevet

http://www.side2.no/underholdning/article3392169.ece

"- Jeg føler meg lurt. Selskapet som leverte TV opererte med et annet beløp der og da. Man får tilsendt papirer hvor det står spesifisert rente og så videre, men jeg som mange andre satte meg ikke inn i det. Jeg som mange andre var ikke oppmerksom. Det var mer tanken på å kjøpe nå og betale senere som gjaldt, sier Fredrik til Side2. "

I forhold til han her er det jo Albert Einstein og Thomas Edison som er deltakere på Paradise!

Skrevet
I dag runda bilen min 320000 og jeg tørr og påstå at motoren er like bra som en som har gått 200000 :)

Bytta olje her om dagen da forsvant tikkingen også, er forøverig en 318 :P

[ Bilde ]

holder lenge den der,

Men huff du må få fikset alle feilene er jo så irriterende på kvelden, lyser jo opp helebilen Hehe

Delene er på vei i posten faktisk :D

så blir fiksa, motor lampa er bare falsk luft så ny slange kommer snart også ;)

Skrevet
I dag runda bilen min 320000 og jeg tørr og påstå at motoren er like bra som en som har gått 200000 :)

[ Bilde ]

holder lenge den der,

Men huff du må få fikset alle feilene er jo så irriterende på kvelden, lyser jo opp helebilen Hehe

Delene er på vei i posten faktisk :D

så blir fiksa, motor lampa er bare falsk luft så ny slange kommer snart også ;)

Henne suger den falsk luft?hører min også gjør det men klarer ikke finne ut hvor det kommer fra :mrgreen:

Skrevet
quote="dirtydicky"]

[ Bilde ]

holder lenge den der,

Henne suger den falsk luft?hører min også gjør det men klarer ikke finne ut hvor det kommer fra :mrgreen:

Ja den gjør det kjørte diagonose på den og da fikk jeg opp det, typisk feil på m43 er den slangen som er ved torpedoveggen der bak motoren. de er forbruksvare i følge Gs så sjekk den :D

Skrevet
http://www.side2.no/underholdning/article3392169.ece

"- Jeg føler meg lurt. Selskapet som leverte TV opererte med et annet beløp der og da. Man får tilsendt papirer hvor det står spesifisert rente og så videre, men jeg som mange andre satte meg ikke inn i det. Jeg som mange andre var ikke oppmerksom. Det var mer tanken på å kjøpe nå og betale senere som gjaldt, sier Fredrik til Side2. "

I forhold til han her er det jo Albert Einstein og Thomas Edison som er deltakere på Paradise!

Og slike som han har fortsatt lov til å formere seg.. :mrgreen:

Skrevet
quote="dirtydicky"]

[ Bilde ]

holder lenge den der,

Ja den gjør det kjørte diagonose på den og da fikk jeg opp det, typisk feil på m43 er den slangen som er ved torpedoveggen der bak motoren. de er forbruksvare i følge Gs så sjekk den :D

den har jeg bytta hehe

Skrevet

I serien dumme spørsmål fra meg kommer neste episode dere alle har ventet på nå:

Hvordan stiller jeg klokka i m3'en min? Trykt på ALT av kombinasjoner i kjørekompjutern (bortsett fra den ene som er rett selvsagt), ikke faen om jeg får det til.

Skrevet

Enkelte folk er, vel, noe ironisk teite om man kan kalle det det..

Har en dansk kompis som er på grensa til hysterisk naturverner, kjører elbil og full pakke liksom.

Hobbyen hans, veteranbusser.. De gode gamle som super diesel og legger svarte røykskyer over alt.

Hva faen liksom?

Skrevet

En tidligere ordfører her ute padla en kajakk ut i løypa på Offshore 1 VM et år det gikk i fjorden her, fordi det forurensa så mye.

Selv kjørte\kjører han en Land Rover Defender.

Skrevet
I serien dumme spørsmål fra meg kommer neste episode dere alle har ventet på nå:

Hvordan stiller jeg klokka i m3'en min? Trykt på ALT av kombinasjoner i kjørekompjutern (bortsett fra den ene som er rett selvsagt), ikke faen om jeg får det til.

Regner med du har den store kjørecomputeren? Jeg mener man holder inne "time" eller hva det står (uhr på min, pga tysk). Da får du opp --.-- i displayet, så bruker du knappene helt til venstre 1-1000 for å stille. 2 av knappene stiller minutter og de andre timer. Så tror jeg man avslutter med "set/memo" eller hva det står. Husker ikke 100% om det var sånn men :P

Skrevet

Nesten sikker jeg har prøvd å holde inne time-knappen, nærliggende å tro det er det første jeg prøvde. Men man vet jo aldri med en luring som meg! Takk for tipset!

Skrevet
En tidligere ordfører her ute padla en kajakk ut i løypa på Offshore 1 VM et år det gikk i fjorden her, fordi det forurensa så mye.

Selv kjørte\kjører han en Land Rover Defender.

sånne folk gjør det ikke for at det er for naturens beste. det gjør det for mote, eller for å bedre sitt offentlige image.

Det er mote å være miljøbevisst

Du blir ansett som en god og klok person hvis du er miljøbevisst.

Men tørr å påstå at 90% av de som skal være miljøbevisste, ikke engang vet hvor mye de forurenser, og at de kanskje tar sykkelen til jobb, men kjrer sin range rover/x5 eller en veldig gammel bil som forurenser greit nok :P

Enkeltpersoner har en MEGET liten virkingsprosent på miljøet generelt, enn hv industrien har, og det offentlige.

Når produktene vi burker (biler, busser, fly, produksjon av materiale osv) blir produsert og driftes på en miljøvennlig måte, da kan man måle forandring på verdensbasis.

Folk gjør det som sagt for mote, bedre offentlig image og bedre selvbilde. Men bidrar de særlig globalt sett? neh.... lokalt sett? - MEGET minimalt.

Ja jeg er for et bedre miljø i denne planeten, men da er det fabrikkene og kjøretøyene som må fremkalles, produseres og driftes på en mer miljøvennlig måte, og søppelsortering og gjenvinning, da kan vi snakke bedre miljø. =)

+ at det skal være litt forurensning. en ku forurenser mer på en dag enn en ranger rover v8 gjør med normal kjøring hver dag på EN MND

Er lei miljøhykklerne....

EDIT: er også lei av staten som bruker ordet miljø til å hove inn mer penger til statskassa. Hadde de hovet det inn fordi de ekstra millionene skulle gå til hmm f eks forskning på bedring av miljøet, eller som støtte til grundere med gode ideer til et bedre miljø DA hadde det vært forståelig.

Men de bruker den unnsskyldningen som ikke virker på oss oppegående og det er: vi gjør det dyrere slik at folk velger noe annet. som om 300kr mer på årsavgifta på en diesel vs bensin får meg til å droppe diesel.... når dieselen koster 1-2 kr mindre enn bensin. ehhh NO!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...