Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var vel Space som linket til den filmen med de to tvillingene som kommuniserte (dada-dadada-da-a) :) Og noen savnet en oversetting siden vi levde i 2011..

Here we go :lol:

Advarer dere, det er stor fare for å le :D

Thanx.. Der kom den ja. :-)

Bugatti Veyron på megafabrikker nat geo om et øyeblikk :)

Thanx.. Står på opptak nå.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du uti Namsos? Det var helt bart rundt Grong for 14 dager siden, sist jeg var der på jobb. Så da jeg kom tilbake en uke senere snødde det 70 cm i løpet av noen dager :(!

Har slekt vettu ;) men ja det er sykt mye snø for tia her. Regn og røde grader i helga så mye går vel bort snart. :)

Men steinkjer til namsos er så elendig å kjøre på. Makan til hompetitten hompetatten vei!

Prøv å kjør fra E6 og ut til Rørvik på Vikna, hehe ikke mye å skryte av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugatti Veyron på megafabrikker nat geo om et øyeblikk :)

Tusen takk for at du sa i fra, det var verdt en time :) Blir stadig imponert over den bilen! Så en i like fargekombo på messa Bil07 og den var mer kompakt enn jeg trodde den skulle være. Har en kompis som utdanner seg til materialingeniør og han SKAL bare ha den bilen en dag siern. Jeg prøver å få han interessert i bil slik at vi kan etablere et bilteknologiselskap en dag! Det hadde vært fett!

Vel da har jeg etter en ukes knot fått kontakt med en av toppene hos Pozzi i Frankrike (største Ferrari-forhandler, sort of). De har nå sagt at Ferrarien stammer faktisk fra Frankrike og at den ikke er meldt stjålet, men at de ikke har bilen i systemet sitt (dvs. ikke har hatt den ikke på service hos dem).

Nå gjenstår det å finne skiltnummeret bilen gikk på i Frankrike, så kan en annen (fransk politimann) sjekke og bekrefte 100% at bilen ikke er stjålet. Etter det, en siste bit med å finne ut av hva slags papirer tollvesnet/vegvesnet krever og anskaffe dem (det blir jo moro på en papirløs bil... Regner med 3-4 uker bare på å anskaffe dette) og sende bilen på båt til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed sine sider trenger virkelig en oppdatert. La inn ordren hvor en av linjene var med bud. Nei det gikk ikke. Kom ikke videre etter leveringsinfo. Så legger jeg alt inn på nytt. Nei, nå hopper budet opp til dyreste bud. Så prøver jeg med et bud som er litt dyrere enn det først, jo da funker det. Det er jo så mye feil og tull på den sida. 10 forsøk for å legge inn en ordre er jo bare tull..

Gjorde også en tabbe med å sjekke "faktura" siden.. :( Hvor forsvant de pengene hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt og betalt en 1994 348 GTS med 17000 på tellern. Bilen er nærmest uten papirer, står i et annet kontinent og trenger oppussing - en god del jobb gjenstår før den er på gatene i Norge og skriker på 8000 omdreininger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som spiller Rift her? har seg slik at jeg spilte beta litt, men det lagga for mye til at jeg kunne nyte det.. Og nå har jeg rensa pcn og kjøpt slik kjøleribb stasjon til den(laptop), men nå er jo selvfølgelig betan over! og ingen trail kommet ut enda(?)

Så da lurte jeg på da, noen som har lyst til og låne meg en acc litt? så jeg får sjekka om det lagger fortsatt.

Gidder liksom ikke kjøpe det om det fortsatt lagger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...