316 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Viktig å bruke ressurser på å stoppe ballongsalg, mens folk voldtar og dreper hverandre ?!
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Viktig å bruke ressurser på å stoppe ballongsalg, mens folk voldtar og dreper hverandre ?! Nei den gidder jeg ikke å kommentere en gang.
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Noen som har konstruktive forslag til ny bil da?? max-pris 150 laken ca
noekult Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Hva slags bil kan du tenke deg? Leke, antar jeg? I og med at du har E91. Har fått dilla på Toyota Celica GT-Four Carlos Sainz Edition ST185 (haha, må bare digge lange modellnavn!). Lå en fin en på finn.no til 120', men som er borte nå (solgt?), crappy eksemplarer fåes ned i 60' klassen. Turbomotor på ca. 220 hk med mye tuningpotensial, Alltrac firehjulsdrift og veldig sjelden bil. Vet ikke hvorfor jeg liker den bilen, med den gir meg "that fuzzy feeling" av en eller annen merkelig grunn (liker i grunn ikke japse-coupéer). I prisklassen 120' så virker den som et meget bra kjøp, minner meg om en mini-Evo/mini-sleeper. Litt gammel, da (92' modell), men tøff bil er tøff bil. Søk litt på YouTube, de elsker grus og snø! Deilig med en bil ingen andre har og som du kan grisekjøre med god samvittighet?
fish Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Tror E91'n ryker ut av tunet til fordel for en arbeidsbil..
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Hva slags bil kan du tenke deg?Leke, antar jeg? I og med at du har E91. Har fått dilla på Toyota Celica GT-Four Carlos Sainz Edition ST185 (haha, må bare digge lange modellnavn!). Lå en fin en på finn.no til 120', men som er borte nå (solgt?), crappy eksemplarer fåes ned i 60' klassen. Turbomotor på ca. 220 hk med mye tuningpotensial, Alltrac firehjulsdrift og veldig sjelden bil. Vet ikke hvorfor jeg liker den bilen, med den gir meg "that fuzzy feeling" av en eller annen merkelig grunn (liker i grunn ikke japse-coupéer). I prisklassen 120' så virker den som et meget bra kjøp, minner meg om en mini-Evo/mini-sleeper. Litt gammel, da (92' modell), men tøff bil er tøff bil. Søk litt på YouTube, de elsker grus og snø! Deilig med en bil ingen andre har og som du kan grisekjøre med god samvittighet? For å si det sånn, så må jeg skuffe deg med at en Celica kommer jeg ALDRI til og kjøpe Jeg likte de litt da jeg var yngre, men etter at søskenbarnet mitt kom hjem med Celica så fikk jeg grøss i hold.. Jeg tenker tysk.... Jeg tenker litt praktisk.... Eller jeg lar være og tenke praktisk, kjøper en bil til 20.000 mindre, og tar de 20.000 og kjøper en pizzabil/kassabil for Ser for meg biler som er laget i Tyskland Tror E91'n ryker ut av tunet til fordel for en arbeidsbil.. E91`n ble bekreftet solgt i sta ja.. Så det stemmer nok! Startet med oppussing av hus utvendig, samt skal pusse opp selv innvendig, så da trenger jeg en mere praktisk bil... E91`n har jo plass, men har ikke lyst til at den skal brukes til alt mulig.. Da blir det for "gammel-bil" av det.. Så har derfor valgt og selge den til noen som kan fortsette og ta vare på den
noekult Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Hehe, tenkte det ville vært å gøy å anbefalt noen ingen andre her ville anbefalt Lykke til med biljakta - flott problem å ha!
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 For all del, den Carlos Sainz Edition er nok en spesiel bil, som sikkert er utrolig moro og kjøre, men jeg er nok ikke så "entusiastisk" og tøff nok til at jeg kjøper en sånn type bil Men ja, er enig i at det er morsomt og ha noe andre ikke har Takk for det! Vet ikke om det er så flott faktisk.. Har vært igjennom både finn og autodb på forskjellige modeller nå, samt sett over biler til salgs her inne.. Det er faktisk ingenting som frister, eller som sier meg "en slik hadde vært moro".! I det ene øyeblikket ser jeg for meg bare en raskbil av en pizzabil osv, mens i det andre øyeblikket har jeg lyst på noe som er litt standsmessig også.. Som jeg har nevt lengre bak her har jeg tenkt litt på E46 eller E39.. Men da vil jeg ikke ha en random en.. Men en som skiller seg litt ut.. Det er ikke helt lett og finne!! Har inntrykk av at bilsalg går generelt veeeeeldig tregt for tiden...
Anders92 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Skal du være drøy, og gå ut av skallet. Kan du droppe tanken på hvor det er ifra, kjøpe en norsk billig avensis, og kjøper en caldina fra japan som du hiver over på det norske avensis karosseriet! http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Cal ... 97-2002.29
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Til 150 000,- så hadde jeg valgt en E39 540I Touring eller en E38 740I. Men hvis plass hadde spilt en rolle så hadde jeg kjøpt en 01-03 Chevy Tahoe varebil, satt inn baksetene når plass behovet ikke lengre var der og tjent ca 80 000 på bilen ved salg som 5-seter personbil. Meeen det er meg da
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Føler at en 540 / 740 kan bli dyr i dift med min kjøring.. Som er mye småkjøring, litt langkjøring, og noe bykjøring.. Men om det ikke hadde hatt noen betydning så hadde det absolutt vært og foretrekke.. SSP har vel en rimelig grei E39 540 for salg... Chevrolet Tahoe kommer jeg aldri til og eie.. Chiefen om bord hadde det før han handla X5.. Ikke annet enn trøbbel og styr med den bilen heeele tiden.. Samt er generelt ikke fan av amerikanere av den typen..
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Men får jo en helgrei E39 525d for den summen også da, med M-sport og greit utstyr så kan jo det være en grei bil med fint forbruk. Hvis ikke så har man jo E46 320d også, kan være ok de med riktig utseende. Hvis man ikke er redd for litt alder og km så er det jo hundrevis av forskjellige bruktbiler å velge i til den prisen, alt fra snusfornufige Corollaer til Audi S8 Hmm, har to kompiser med slike Tahoer og de har aldri hatt noe trøbbel. Synes det virker som enkle og robuste biler jeg
Jokkke Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Noen som har konstruktive forslag til ny bil da?? max-pris 150 laken ca http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34730919
Anbefalte innlegg