wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Godt det ikke er så mange sånne som deg fredrik90.
Robkill Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Jeg hadde iallfall aldri verken solgt eller kjøpt bil av en innvandrer. Du bør komme deg litt videre her i livet, ting forandrer seg fort! Norge er ikke lenger et land hvor det kun bor gårdsmenn med sin hjemmeværende kone... De gangene jeg kjøper\selger noe så ser jeg heller ann personen, kan like gjerne være en som har bodd i norge siden germanerene vandret inn som jeg skyr unna. En tulling er ofte en tulling uansett hvor han kommer fra.
Fredrik 90 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Godt det ikke er så mange sånne som deg fredrik90. Hehe, ja det kan du si Da hadde dere ikke hatt det greit her i landet
SofaKingFresh Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Om jeg skulle solgt bil, og en av de nye landsmennene hadde kommet og sett på den, så hadde det ikke vært noe problemer. Men, etter at faren min har solgt både hus, og bil til nye landsmenn, så har jeg fått feil inntrykk, kun pga han har vært uheldig. De har som regel klaget på det meste som har vært, som ikke er å klage på. Men, jeg selger biler "som de er", uansett farge på personen. Personen kunne vært lilla når jeg skulle kjøpt bil av han/hun, og jeg hadde gitt blaffen, så lenge bilen er som forevist. Uansett, sålenge salg og kjøp går smertefritt, noe det som regel gjør, så ser jeg ikke problemet med å kjøpe/selge av/til nye landsmenn eller aliens. Fredrik90: Nå kan du logge av.
VegarVS Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 godt sagt Robkill. synes det er litt voldsomme utsagn og meninger her på forumet til tider. riktig nok har man ytringsfrihet her i landet,SÅ LENGE DET IKKE GÅR UTOVER ANDRE!
Mattae Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 tror nok det er ganske mange flerne som har holdningen at dem ikke vil handle med innvandrere enn motsatt... værtfall her er det sånn.
Fredrik 90 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Du bør komme deg litt videre her i livet, ting forandrer seg fort! Hvorfor bør jeg det? Satt litt på spissen, hvorfor kan ikke jeg være som jeg vil og allerede er? Ingen skal fortelle meg hvordan jeg skal være og like å ikke like.
SofaKingFresh Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Ingen forteller deg hvordan du skal være, Fredrik, men du er såpass oppegående i huet at du ikke sier sånne ting på et forum. Og hvertfall ikke med mening TIL ANDRE. Respekten jeg hadde for deg falt drastisk pga det du sa der.
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Godt det ikke er så mange sånne som deg fredrik90. Hehe, ja det kan du si Da hadde dere ikke hatt det greit her i landet Igjen, kom deg en tur til oslo du så skal vi se hvem som ikke har det så greit da...seff over en sunn kebab!
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 tror nok det er ganske mange flerne som har holdningen at dem ikke vil handle med innvandrere enn motsatt... værtfall her er det sånn. Er du erebus eller? Virka sånn...Aldri sett innlegg dra deg før, og nå plutselig er du på hugget mot innvandrere? Anyway, om DU har ett problem mot innvandrere så er det DITT problem...Jeg har ett problem med sånne som deg...stakkarer som ikke vet bedre...
ls44mm Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Idag blir det Metallica til lunch.... Liiiiiker... Blir metallica til kveldsmat her da Skal bare hjem etter jobb og hente biletter, så er det whooop whooppp sommer, sol, øl og live music Lydtest delux her nå...durer i hele bygget... Men de spiller "nesten" hele sanger så blir artig... Jobber du med no lyd greier, eller jobber/bor du såppas nærme at du hører de helt dit?
Fredrik 90 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Igjen, kom deg en tur til oslo du så skal vi se hvem som ikke har det så greit da...seff over en sunn kebab! Liker meg veldig godt i Oslo jeg, flott by dog litt dårlige veier i sentrum men Men det er ikke til å stikke under en stol at det er store kulturelle forskjeller på Arendal hvor jeg kommer i fra og Oslo. For eksempel på barne og ungdomskolen så hadde vi en eneste pakistansk (tror jeg det var) elev av 600 elever totalt. Så vi har nok forskjellige kulturelle syn
Mattae Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 tror nok det er ganske mange flerne som har holdningen at dem ikke vil handle med innvandrere enn motsatt... værtfall her er det sånn. Er du erebus eller? Virka sånn...Aldri sett innlegg dra deg før, og nå plutselig er du på hugget mot innvandrere? Anyway, om DU har ett problem mot innvandrere så er det DITT problem...Jeg har ett problem med sånne som deg...stakkarer som ikke vet bedre... hva? må jeg spamme minimum 10k innlegg før jeg har et ord å si? har ikke noe veldig i mot innvandrere i seg selv, men kjøp og handel gidder jeg ikke. dem jeg kjenner som har gjort det gjør det aldri igjen... men det med å sladde navnet sitt så har det igrunn 0 for seg da man finner det med en gang uansett på 2 sek om man kan bruke internet. men kan virke tvilsomt for dem som ikke kan.
Robkill Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Du bør komme deg litt videre her i livet, ting forandrer seg fort! Hvorfor bør jeg det? Satt litt på spissen, hvorfor kan ikke jeg være som jeg vil og allerede er? Ingen skal fortelle meg hvordan jeg skal være og like å ikke like. Bør og skal er to forskjellige ting, jeg sier ikke at du må komme deg videre. Norge er et land som har mange innvandrere, og som kommer til å få mange fler! Hvorvidt denne overfloden er positiv eller ikke skal jeg dog ikke gå inn på. Poenget blir da at i alle fremtidige jobber og livssituasjoen du kommer til å ha vil du støte på en innvandrer som du så tydelig ikke vil ha noe med å gjøre, det må da bli svært så stressende? Jeg er også ganske så sikker på at om du møter en innvandrer med fordommer så vil h*n også møte deg med fordommer, på lik linje som at særdeles få etnisk norske ville likt deg om du hadde samme innstilling til dem
Fredrik 90 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Ingen forteller deg hvordan du skal være, Fredrik, men du er såpass oppegående i huet at du ikke sier sånne ting på et forum. Og hvertfall ikke med mening TIL ANDRE. Respekten jeg hadde for deg falt drastisk pga det du sa der. Når får får du ta og gi deg! Jeg er ikke ute etter noen som helst form for respekt på ett uskyldig nettforum altså Men du om det
Anbefalte innlegg