Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rødhette trosset moren sin. Tarzan løp naken. Pinocchio løy så det rant. Snøhvit bodde sammen med 7 menn. Bamse tok "tilskudd" for å bli sterk, det samme gjorde Skippern. Pippi tok nesten knekken på barnevernet og drev dessuten med politivold. Og Emil drakk seg full i svært ung alder. De var alle "rollemodeller" da jeg vokste opp, så vennligst IKKE klag på min oppførsel.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt meg IPhone 4 nå, har 3GS fra før. Når jeg nå kobler 4'ern opp på Itunes vil alt som jeg har handelt på ITunes og App store bli overført til 4'ern?

Vel, nå er jeg imponert. Bestillte IPhone 4, fre 01.04 fra Telenor, lør 02.04 var jeg på postkontoret å hentet den. :-) Kjapt levert ja...

Fikk ikke svar på spm, men ja det lar seg gjøre gjennom sikkerhetskopiering på ITunes.

Kvalitetsmessig virker 4'ern mere solid en 3G'n. Klart bedre skjerm og kamera hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som spiller Rift her? har seg slik at jeg spilte beta litt, men det lagga for mye til at jeg kunne nyte det.. Og nå har jeg rensa pcn og kjøpt slik kjøleribb stasjon til den(laptop), men nå er jo selvfølgelig betan over! og ingen trail kommet ut enda(?)

Så da lurte jeg på da, noen som har lyst til og låne meg en acc litt? så jeg får sjekka om det lagger fortsatt.

Gidder liksom ikke kjøpe det om det fortsatt lagger.

prøver 1 siste gang [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt meg IPhone 4 nå, har 3GS fra før. Når jeg nå kobler 4'ern opp på Itunes vil alt som jeg har handelt på ITunes og App store bli overført til 4'ern?

Vel, nå er jeg imponert. Bestillte IPhone 4, fre 01.04 fra Telenor, lør 02.04 var jeg på postkontoret å hentet den. :-) Kjapt levert ja...

Fikk ikke svar på spm, men ja det lar seg gjøre gjennom sikkerhetskopiering på ITunes.

Kvalitetsmessig virker 4'ern mere solid en 3G'n. Klart bedre skjerm og kamera hvertfall.

Jeg har Iphone 4 og i dag koblet jeg den til Itunes og oppgraderte den.

Når den var nesten ferdig, kom det opp feilmelding og tlf gikk ikke på. Eneste jeg kunne gjøre etterpå var og synkronisere den med Itunes og gjenopprette fabrikkinstillinger.

Nå er alle Apps vekke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...