Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville ikke droppa MC-lappen.. Neste år må du være 24år for å kjøre opp på stor MC... Samt at du må kjøre opp på mellomklasse først.. Ergo, det blir myye dyrere.

Altså, hvis jeg er 24 og vil ta tung lappen, så må jeg ta mellomtung først, også tung? Seriøst? Ser du nevner at det ikke står noen steder ang det, men sånt pleies å skrive i media. Gjør det ikke det? Jeg ble egentlig nervøs nå og kjip følelse at jeg må bruke enda mer spenn på tung lappen. Har drøyd og drøyd pga drifting prosjekt :S

PS. Er enig med deg at 20/21 åringer ikke har noe å gjøre på 1000cc r sykkel. Kompis henta meg med bmw s1000rr fra jobben, og når vi gikk flatt gjennom andre, tredje og begynte på fjerde så skjønte jeg at dette er galskap. Har kjørt noen biler med 300-400++ rwhp, og det er som å kjøre lett sykkel. Den bmw´n gikk no så jævlig at jeg lovet meg selv å ikke handle noe sånt no før jeg nærmer 30. Har en datter å komme hjem til, og sykkelen går bedre enn jeg for å si det på den måten.

Skrevet

Overhodet i huset hadde for et par år tilbake en Cbr 1100 xx SuperBlackbird.. Gikk noe så jævlig bra, makan!

Skrevet

BMW 1000RR må være noe av det sykeste originale man får i dag. Det går noe så inni helvete! Drapsmaskin til 250k.

Skrevet

Audi lanserer i disse dager stolt sin nye S6 med en 0-100 tid på 4,7 sekunder. Hehe, men nå er det bare det at BMW har en dieselbil som matcher den sprinten der lett :lol: (M550d)

Skrevet

S1000RR vil jeg ha om noen år. Skal ha erfaring fra bane før jeg går for noe sånt, så neste sykkel tror jeg blir et leketøy à la superduke eller z750/z1000, og så får heller S1000RR komme etter det. Ikke nødvendigvis fordi jeg kommer til å drepe meg om jeg ikke får litt erfaring først, men heller fordi at jeg da ikke vil være i nærheten av å utnytte 2% av sykkelen engang, og da er poenget vekke.

Går helt greit den jeg har nå med 145 tilgjengelige hester, men tipper jeg kan telle på en hånd antall ganger alle hestene har vert ut av stallen. Det ligger i høyrehanda, folk som påstår det ikke går an å beherske seg skulle ikke kjørt verken sykkel eller bil.

Skrevet

Det blir nok Yamaha R1 som førstesykkel på meg. Mange mener det er helt mongo å starte med en slik sykkel, men det er føreren som bestemmer hvordan man kjører. Man trenger ikke å kjøre som et lyn, selv om sykkelen kan gjøre det.

Skrevet

Absolutt, skal bli deilig å cruise til jobb på noe slikt. Gleder meg til å høre forsikringspremien på R1 på en 22åring ^^

Skrevet

Blir nok fort forsikring på farsjan ja. Sjekka for et par år siden på 2003 R1, da skulle de ha 9000 i året for delkasko. Det kan jeg leve med.

Skrevet

Flere som har problemer med å komme online på gt5?

Ser forøvrig det har dukka opp en gt86 i garasjen min, desverre går den som alle andre bilene i gt5 på skinner rundt banen, selv med sport hard dekk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...